..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ راه‌اندازی خدمات کارت هوشمند بیمه

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

راه‌اندازی خدمات کارت هوشمند بیمه

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده بیمه، رییس پژوهشکده بیمه اجرای این طرح را یک حرکت ملی و از اهداف عالیه این پژوهشکده عنوان کرد و گفت: هم‌اکنون این طرح توسط کارشناسان و صاحبنظران در دست بررسی است.
بنا بر این گزارش، در جلسه مشترك این پژوهشكده با شركت بيمه نوين که در تاریخ 19 /03/1392 در دفتر مدیر عامل شرکت بیمه نوین برگزار شد، دکتر سید احمد قاسمی ،رئیس پژوهشکده بیمه با محوريت قراردادن ظرفيت هاي موجود پژوهشكده برای ارائه به شركت هاي بيمه گفت: برای تسهيل در گسترش آموزش كليه كاركنان و مديران شاغل در صنعت بيمه كشور گروه آموزش هاي آزاد پژوهشكده اقدام به برگزاري آموزش مجازي می کند كه در اين راستا كتاب هاي مورد نياز به صورت الكترونيكي و رايگان روي وب سايت پژوهشكده قرار خواهد گرفت.
وی افزود: پژوهشكده در نظر دارد برای ارتقای سطح علمي كاركنان ، توليد كتاب مرجع را در3 سطح مبتدي، متوسطه و عالي آغاز کند. در اين راستا از مشاركت و همكاري افرادي كه مي توانند در اين زمينه فعاليت داشته باشند استقبال می شود. همچنین قرار است كتاب هایی در سطح عالي از طريق كشورهاي خارجي برای مديران عامل شركت هاي بيمه تالیف و ترجمه شود.
دکتر قاسمی افزود: سطح‌بندی اساتید و مدرسان صنعت بیمه در حوزه آموزش ازدیگر برنامه‌های مورد نظر پژوهشكده است كه با اعلام فراخوانی، اطلاع رساني شده است و همچنین هدف از اين طرح، سرمايه گذاري در حوزه تعليم و تربيت مدرسان مورد نياز صنعت بيمه در خدمت رساني به همه استان‌ها در 2 سطح ملی و بین المللی است.
وی تصریح کرد این پژوهشكده در نظر دارد فعاليت هاي پژوهشي خود را در راستاي تحقيقات انجام شده در كليه شركت هاي بيمه و نيازهاي مورد بحث در قالب اخذ سفارش از شركت هاي بيمه انجام دهد.
دکتر قاسمی با استفاده از وجود فقط يك كتابخانه در تهران به عنوان مركز جامع اطلاعات بيمه اي در ارائه خدمات، گفت: این کتابخانه جوابگوي نيازهاي فعلي صنعت بيمه نیست . به همین دلیل پژوهشكده بیمه در نظر دارد با همكاري اداره نظارت و بازرسي بيمه مركزي جمهوری اسلامی در همه استان های کشور كتابخانه تخصصي بیمه را تاسیس کند.
رییس پژوهشکده بیمه عنوان کرد: طراحي و اجراي كارت هوشمند بيمه به منظور بهره مندی همه اقشار جامعه از خدمات بيمه اي و پرداخت هزينه هاي درماني توسط اين كارت يكي ديگر از اهداف عاليه پژوهشكده بیمه است که در اجراي بهينه اين طرح از همه کسانی كه ايده هاي برتر دارند استقبال مي شود.
غلامعلی غلامي مدير عامل مشركت بيمه نوين پس از سخنرانی رئیس پژوهشکده بیمه سخنان خود را با تكيه بر آموزش بدنه صنعت بيمه به ويژه مديران مياني شركت هاي بيمه آغاز كرد و گفت : موضوع آموزش صنعت بيمه مهم ترین موضوع برای تحقق توسعه در حوزه صنعت بیمه است .
وی ادامه داد: با توجه به اين موضوع كه نمايندگان ويترين شركت هاي بيمه هستند و موفقيت هر شركت هم منوط به فعاليت اين قشر است بنابراين آموزش نمايندگان و شبكه فروش از بحث هاي جدي و ضروريی است كه تاثير مستقيم آن بر صنعت بيمه را نمی توان انكار کرد.
وی با اشاره به ضرورت برگزاري آزمون نمايندگي مختص متقاضيان فعاليت در حوزه نمايندگي شركت هاي بيمه ، عنوان کرد :در خصوص پرورش و آموزش مديران مياني شركت هاي بيمه به عنوان يكي از ضرورت هاي مورد نياز باید در اين راستا از پژوهشكده برای ارتقای جايگاه آموزش حمایت کرد.
مدیر عامل بیمه نوین افزود: در زمينه بهره گيري شركت هاي بيمه از ظرفيت ها، باید از محصولات قابل عرضه پژوهشكده استقبال کرد.
غلامی تهيه شناسنامه آموزشي كاركنان شاغل در صنعت بيمه را يكي از راه هاي ايجاد انگيزه و ارتقای سطح كاركنان اين صنعت دانست و خواستار تسريع در انجام اين موضوع را از سوی پژوهشكده بیمه شد.
وی راه اندازي اتاق گفت و گو را امری ضروری قلمداد کرد و گفت : ایجاد سيستم آموزش مجازي توسط پژوهشكده ، راه حل مناسبی برای آموزش كاركنان صنعت بيمه است که از سوی پژوهشکده بیمه با در نظر گرفتن صرفه جويي در وقت و هزينه مطرح شده است .
وی از پياده سازي كتاب هاي چارتر روي لوح فشرده خبر داد و اعلام کرد : با همراهي پژوهشكده بیمه طي يك زمانبندي، به زودی اين مستندات دراختيار علاقه مندان قرار خواهد گرفت .

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

رشوه که از در وارد شه، بندها(ی حسابرسی) از در دیگه می‌ره بیرون!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 7 اردیبهشت 1403