..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ راهکارهایی برای بهبود روند کاری در مشاغل

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

راهکارهایی برای بهبود روند کاری در مشاغل

به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر هر کارفرمایی برای موفقیت تجارت خود تلاش میکند و سعی دارد که خدمات و محصولات بهتری را ارائه دهد تا علاوه بر جذب مشتری بیشتر کیفیت برند خود را نیز افزایش دهد. اما چگونه میتوانیم کیفیت برند و شرکت خود را افزایش دهیم؟

 

 
1-برای بهبود کیفیت شرکت و عملکرد آن باید یکسری الزامات و برنامه ریزی هایی را داشته باشیم و این برنامه ریزی ها همیشگی باشد. کیفیت یک تجارت به روند کاری آن است و این روند کاری زمانی خوب خواهد بود که با یک برنامه ریزی خوب بتوانیم روزانه به موفقیتها دست پیدا کنیم. در این برنامه ریزی باید بیشتر روی هدف تمرکز کرد مثلا هدف گسترش کار و یا همکاری های بیشتر با دیگر تجارتها میتواند از اهداف یک شرکت باشد.

 

2-برای بهبود کیفیت کاری باید ابتدا کیفیت را از نظر خود تعریف کنیم خیلی از تولید کنندگان کیفیت را کنترل بیشتر روی روند کار میدانند و تولید را ایجاد محصول خوب که باعث جذب مصرف کنندگان شود تعریف می کنند. تلاشی که یک تیم کاری برای بهبود کیفیت محصولات و خدمات دارد بسیار مهم است مثلا برای جذب مشتری بیشتر از روشهای جدید تبلیغات استفاده کردن و یا پرسیدن نظرات مشتریان برای بهبود یک محصول در نهایت به بهبود کیفیت یک برند و شرکت کمک میکند.

 

3-سرمایه گذاری در آموزش کارمندان میتواند به بهبود کیفیت کاری یک شرکت کمک کند. گاهی اوقات عملکرد ضعیف تیم کاری با آموزش تکنیکهای جدید بهبود می یابد بنابراین کارفرمایان و مدیران باید از فرصتهای یادگیری و آموزشی برای کارمندان خود استفاده کنند و این آموزش در حین کار و فعالیت نتیجه ی بهتری دارد. راف استایلر مدیر عامل شرکت Johnsonville Sausage در این زمینه معتقد است که کارمندان یک شرکت باید به کارمندان تازه کار و جدید آموزش های لازم برای موفقیت در کار را بدهند.

 

4-ایجاد گروه های از کارمندان که بتوانند با تشویق بیشتر در جهت بهتر کردن یک تجارت تلاش کنند نیز میتواند در بهبود کیفیت یک تجارت موثر باشد. گروه هایی از کارمندان که هر کدام برای ارزیابی کیفیت کار تلاش میکنند و سعی دارند که نقاط ضعف و قوت در کار را بررسی کرده و تلاش کنند تا نقاط ضعف را به حداقل برسانند و نقاط قوت را افزایش دهند.

 

5-داشتن نگرش مثبت در کار و تلاش برای رسیدن به موفقیت خود میتواند به کیفیت کار کمک کند. مثبت اندیشی تاثیر بهتری روی روند کار خواهد داشت بنابراین وقتی که اعضای یک تیم با اعتماد به نفس بالا و داشتن دید مثبت به کار و تلاش خود شروع به فعالیت میکنند کار از کیفیت بهتری برخوردار خواهد بود تاز میانی که تیم کاری با نا امیدی یا بی میلی به انجام عملکرد کاری خود بپردازد پس داشتن امید به نتیجه گیری خوب خود به کیفیت کار می افزاید.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

براي يك ناحسابرس، در جامعه رو نمي‌‏بندن!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 5 اردیبهشت 1403