..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ راه کارهایی برای کاهش هزینه ها

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

راه کارهایی برای کاهش هزینه ها

به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر توانایی مدیریت هزینه ها در زندگی بسیار اهمیت دارد اینکه هزینه ها در چه راههایی پرداخت میشوند و چطور میتوان آنها را کنترل نمود و با استفاده از بودجه بندی خوب برای جلوگیری از هزینه های بی مورد برنامه ریزی کرد بسیار مهم است.
نیازهایی را که در طول یک ماه برای خرید و پرداخت پول دارید دسته بندی کنید قطعا یکسری از این هزینه ها ضروری تر از بقیه هستند پس باید آنها را در اولویت قرار دهید. الگوی پرداخت هزینه ها را تغییر دهید و سعی کنید یک برنامه ریزی جامع و کامل برای خود طراحی کنید.

 

وقتی که دقیقا بدانید بابت چه کالاهایی و چه مقدار هزینه میکنید باعث میشود که از هزینه های بی مورد هم جلوگیری کنید هر هزینه ای را که پرداخت میکنید یادداشت کنید یکسری از هزینه ها دائمی هستند مثلا هزینه هایی که ماهیانه بابت آب، برق و گاز میپردازید هزینه های ثابتی هستند اما یکسری از هزینه ها مثل خرید کالاها مثلا خوراک و پوشاک میتوانند با برنامه ریزی صحیح قابل کنترل باشند و البته در آنها صرفه هم میتواند موثر واقع شود. علاوه بر این صرفه جویی در هزینه هایی که بابت استفاده از انرژی میپردازیم نیز قالب کنترل هستند.

 

خریدهایی که دائما صورت میگیرند و چندان هم ضرورتی ندارند را میتوان حذف نمود مثل خرید کالاهای لوکس که البته قیمت های زیادی هم دارند را میتوان کم کرد. برای مدیریت در هزینه ها خوب است که یک لیست خرید تهیه کنیم مخصوصا برای خرید مواد غذایی میتوانید با تهیه یک لیست از مایحتاج خود از خرید کالاهای بی مورد اجتناب کنید. برای خرید مواد غذایی از فروشگاه های بزرگ استفاده کنید تا هم تنوع کالا و هم تنوع قیمت زیاد باشد.

 

برای صرفه جویی در انرژی بیشتر برنامه ریزی کنید چون هزینه هایی که بایت انرژی میپردازیم را میتوان با اندکی دقت و تدبیر کاهش داد هم در استفاده از خنک کننده ها و هم در استفاده از وسایل گرمایشی میتوان صرفه جویی کرد.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

حسابدار رسمی نشده، موسسه‌‏ دار شد!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 10 فروردین 1403