..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ سقف بدهی ممنوع‌الخروج‌ها

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

سقف بدهی ممنوع‌الخروج‌ها

احمد پورفلاح، رییس کمیسیون فضای کسب و کار اتاق بازرگانی ایران از افزایش سقف بدهی فعالان بخش خصوصی در ممنوع‌الخروج کردن آنها خبر داد و گفت: پیش از این ممنوع‌الخروج کردن بدهکاران مالیاتی تنها با یک میلیون تومان انجام می‌شد و در راستای مشکلات عدیده‌ای که برای فعالان بخش خصوصی پیش می‌آمد ما در اتاق ایران در طرح حمایت از تولید پیشنهاد رساندن این سقف به دو میلیارد تومان را داده بودیم.

وی ادامه داد: هرچند روندی که این لایحه در مجلس طی کرد با فراز ‌ و فرودهای زیادی همراه بود، ولی قرار است در سال جاری پس از انتخابات کابیته دولت یازدهم این لایحه مورد تصویب مجلس قرار گیرد.

پورفلاح با بیان این‌که با این وجود کمیسیون‌های مجلس تعدادی از خواسته‌های بخش خصوصی که در طرح حمایت از تولید آمده بود را در قانون بودجه لحاظ کردند، خاطر نشان کرد: از این‌رو مجلس در قانون بودجه تصویب کرد که بدهکاران مالیاتی با 500 میلیون تومان ممنوع‌الخروج شوند.

رییس کمیسیون فضای کسب و کار اتاق بازرگانی ایران تصریح کرد: امیدواریم طرح حمایت از تولید تصویب شده و سقف بدهی مالیاتی برای ممنوع‌الخروج شدن به دو میلیارد تومان برسد.

وی در پایان با تاکید بر این‌که هم‌چنین براساس قانون بودجه مقرر شد به جای این‌که بدهکاران مالیاتی در فرودگاه متوجه ممنوع‌الخروج شدن شوند، کتبا به آنها اطلاع داده شود خاطر نشان کرد: از این پس کتبا به دفتر یا محل کار بدهکاران مالیاتی ممنوع‌الخروج شدن آنان اطلاع‌رسانی می‌شود تا در فرودگاه غافلگیر نشوند.

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

هر کی گزارش می‌‏فروشد/ مشتری با وی بجوشد

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 10 فروردین 1403