..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ شرایط وام جدید مسکن برای زوجین

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

ابوالقاسم رحیمی انارکی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار واحد مرکزی خبر افزود : بانک مسکن این تصمیم را برای تسهیل ازدواج و تحکیم خانواده ها گرفته است.

وی افزود : 25 میلیون تومان برای هریک از زوجین و در مجموع 50 میلیون تومان برای دو طرف پرداخت خواهد شد که مدت بازپرداخت ان 12 ساله و با سود 15 درصد خواهد بود.

مدیر مرکز برنامه ریزی بانک مسکن گفت: این وام شامل زوج هایی است که از 17 دی سال جاری ( روز تصویب افزایش سقف تسهیلات وام مسکن) به بعد عقد کرده اند.

وی افزود : بعد از بررسی درخواست ها و اعتبارسنجی بانک ، ممکن است این وام شامل زوجینی که پیش از این تاریخ نیز عقد کرده اند هم بشود.

رحیمی انارکی با بیان اینکه این وام فقط شامل زوجهایی است که برای بار اول ازدواج کرده اند ، گفت : این تسهیلات فقط یک بار پرداخت خواهد شد.

رحیمی انارکی با بیان اینکه زوجین همزمان با دریافت این وام می توانند تا سقف 10 میلیون تومان تسهیلات جعاله برای تعمیر یا تکمیل واحد خریداری شده ، دریافت کنند ، گفت : با تمهیدات بانک مسکن ، زوجین می توانند همزمان با ثبت قرارداد خرید خانه ، قرارداد جعاله را نیز به ثبت برسانند و در مجموع 60 میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند.

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

حسابداری، اختياري!!!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 5 اردیبهشت 1403