..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ شروع یک تجارت با استفاده از تکنولوژی

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

شروع یک تجارت با استفاده از تکنولوژی

 

 

 

 

1-چگونه این فکر به ذهن شما رسید که تجارتی در این زمینه را آغاز کنید؟
من در سال 2005 برای اولین بار بود که تصمیم به راه اندازی یک تجارت گرفتم البته در آن زمان تازه با علوم صنعتی و همچنین با این خنک کننده ها که برای لوازم و تجهیزات آبی و گازی استفاده میشود آشنا شدم. پس از سال ها تلاش برای تجربه کسب کردن در این زمینه در سال 2008 توانستم با چهره های بزرگ در زمینه سرمایه گذاری ملاقات کرده و از تجربیات آنها برای ورود به دنیای تجارت استفاده کنم.
این تجارت نیاز به سرمایه گذاری کلان داشت زیرا ورود به عرصه ی صنعت ممکن است با پیچ و خم های زیادی روبه رو باشد. ما سرویس های استاندارد خنک کننده های مایع که در تهویه مطبوع، چیلر، و سیستم های کنترل رطوبت استفاده میشود را به بازار وارد میکنیم.

 

2-چه راهنمایی برای سرمایه گذاری در این زمینه به شما داده شده است؟ شما چطور سرمایه تان را افزایش دادید؟
اولین کاری که ما در زمینه ی افزایش سرمایه خود انجام دادیم تبلیغات بود. ما از تکنولوژی برای تبلیغات با کیفیت استفاده کردیم. مثلا خود من از رسانه های اجتماعی برای ارتباط با سرمایه گذاران و استفاده از تجربیات آنها استفاده میکنم مثل لینکدین. همچنین ما از اشخاصی که محصولاتمان را خریداری کرده و کاملا راضی بودند میخواهیم تا در مورد ما در تبلیغات صحبت کنند.

 

3-چه چیزی را کارآفرینان باید در درجه ی اول در مورد سرمایه گذاری بدانند؟
کارآفرینان باید بدانند که در وهله ی اول سرمایه گذاری آنها نباید باعث درآمد زایی بالا بشود. خیلی از کارآفرینان یا حتی مردم بر این باورند که وقتی سرمایه گذاری عظیمی انجام گرفته پس حتما سود دهی بالایی هم وجود دارد. البته که سود دهی نیاز به زمان دارد. اما حتما کارآفرینان بعد از گذشت زمان سود دهی بالایی دارند. برخی از کارآفرینان بدون در نظر گرفتن اینکه باید تجارتشان را خوب جا بیندازند منتظر سود دهی هستند این در حالی است که اگر بازاریابی خوبی وجود نداشته باشد سود دهی خوبی هم وجود نخواهد داشت.

 

4-نظر شما در مورد یک بازاریابی خوب چیست؟
بازاریابی بسیار مهم است. من خود به وجود یک بازار فعال و پر رونق در زمینه ی تجارتم نیاز دارم. بنابراین وقتی که یک بازار خوب از مشتری ها وجود داشته باشد با جذب آنها به این صورت که محصول از نظر فنی معرفی شده و تمام ابعاد آن برای شخص روشن بشود در این صورت درآمد زایی هم بالا خواهد بود. تجربه ی کاری به من نشان داده که چگونه باید با مشتری ها مذاکره کرد تا محصول را بخرند.

 

5-بزرگترین چالش در تجارت شما چیست؟
افت و خیزهایی که گاهی در تجارت اتفاق می افتد یا تاثیر اقتصادی که بر تجارت وجود دارد بعضی از اوقات باعث تغییر در وضعیت فروش محصولات میشود. البته دیگر تجارت های کوچک نیز میتوانند روی تجارت ما اثر بگذارند این خود نکته ی بسیار مهمی است.

 

6- توصیه ی دیگر برای کارآفرینان دارید؟
مهمترین توصیه من به آنها این است که همیشه در سرمایه گذاری ها دقت کنند و با برنامه ریزی پیش بروند. حتما در سمینارهایی که برای تجارت و صنعت برگزار میشود شرکت کنند در این سمینارها میتوانند از تجربیات خیلی از افراد استفاده کرده و موفق باشند.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

انجمن‌‏های حسابداری هفت دست، بالندگی و ارتقا هیچی

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 1 اردیبهشت 1403