..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ صدور گواهینامه ثبت نام در نظام مالیات برارزش افزوده به صورت الکترونیکی

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

صدور گواهینامه ثبت نام در نظام مالیات برارزش افزوده به صورت الکترونیکی

 

 

دراین اطلاعیه آمده است:

 

به اطلاع کلیه مودیان محترم نظام مالیات برارزش افزوده وخریداران کالا وخدمات می رساند از ابتدای سال ۱۳۹۴صدور گواهینامه ثبت نام در نظام مالیات برارزش افزوده به صورت الکترونیکی صورت می گیرد.

 

نظر به اینکه صدور گواهینامه الکترونیکی ثبت نام در نظام مالیات برارزش افزوده منوط به ثبت نام و اخذ تاییدیه صحت(راستی آزمایی) مرحله دوم ثبت نام در نظام مالیاتی کشور (طرح جامع مالیاتی ) خواهد بود، لذا مودیان محترم نظام مالیات برارزش افزوده که تاکنون در طرح جامع مالیاتی ثبت نام ننموده یا ثبت نام خود را تکمیل و یا رفع ایراد ننموده اند، به منظور برخورداری از تسهیلات پیش بینی شده در قانون مالیات برارزش افزوده از جمله تقسیط و بخشودگی جرائم وصدور گواهینامه و….در اسرع وقت و قبل از انقضای اعتبار گواهی های صادره قبلی نسبت به ثبت نام یا تکمیل ثبت نام خود در طرح جامع مالیاتی اقدام نمایند. لازم به ذکر است در صورت عدم ثبت نام یا تکمیل و رفع ایراد کلیه مراحل فرآیند ثبت نام الکترونیکی تا مهلت مقرر، گواهینامه ثبت نام در نظام مالیات برارزش افزوده برای آنان صادر ویا تمدید نخواهدشد.

 

لذا شایسته است به منظور جلوگیری از وقفه در فعالیت های اقتصادی خود و عدم برخورداری از تسهیلات مزبور از جمله تاخیر در صدور و یا تمدید گواهینامه ثبت نام، در اسرع وقت با مراجعه به بخش ثبت نام الکترونیکی سامانه عملیات الکترونیکی مودیان مالیاتی به نشانی www.tax.gov.ir نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام الکترونیکی خود در نظام مالیاتی (مشتمل برپیش ثبت نام و مرحله دوم ثبت نام ورفع ایرادات مربوطه ) اقدام لازم به عمل آورند.

 

 

 

سازمان امور مالیاتی کشور

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

به مشاور مالی گفتن بساطتو جمع كن، دستشو گذاشت دم دهنش!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 7 اردیبهشت 1403