..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ فرانشیز چیست و به چه کاری می آید؟

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

فرانشیز چیست و به چه کاری می آید؟


مفهوم عملی فرانشیز:

فرانشیز یك شبكه ارتباطی بین كسب و كارهای مستقل كوچك می باشد كه به هر یك از این كسب و كار های كوچك اجازه می دهد كه تحت یك نام تجاری مشترك و یك هویت فعالیت كنند و همگی از یك متد موفق (كه قبلا آزمایش شده) و بازاریابی مشترك استفاده كنند.

در عمل فرانشیز دقیقا یك استراتژی كسب و كار است برای جذب و نگهداری مشتری، نه بیشتر نه كمتر! یك سیستم بازاریابی است كه هدف آن ایجاد یك تصویر درباره محصولات و یا خدمات یك شركت در ذهن مشتری می باشد، در حقیقت یك روش است برای تعریف محصولات و یا خدمات به طوری كه نیاز های مشتری را ارضا كند.

از این پس كسب و كارهای كوچكی كه تحت شبكه ارتباطی فرانشیز با یكدیگر و مشتركا به فعالیت خواهند پرداخت را “كسب و كارهای تحت پوشش” می نامیم و شركتی را كه وظیفه آن برقراری این شبكه و ارائه متد های موفق از قبل آزمایش شده به كسب و كار های تحت پوشش می باشد، “هماهنگ كننده” می نامیم.

مزایای فرانشیز:

1-امنیت: برای كسب و كارهای تحت پوشش، فرانشیز نوعی كاهش ریسك و امنیت را به همراه دارد.شما آزادی ای را كه به عنوان صاحب یك كسب و كار مستقل دارید، كنار می گذارید تا تبدیل به یك جزء از یك گروه شوید كه به همراه یكدیگر یك كسب و كار را پیش می برید، و دیگر نیازی نیست كه خودتان نگران روش های موثر برای كسب و كار خود باشید چرا كه یك سیستم از قبل مطالعه شده و آزمایش شده از سوی هماهنگ كننده در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

2-سیستم اثبات شده: مواردی كه یك هماهنگ كننده برای انجام كسب و كار تعیین می كند: یك روش (سیستم عامل) برای انجام كسب و كار، یك نام تجاری كه در نظر مشتری ارزش داشته باشد و یك پشتیبانی اولیه و پشتیبانی مستمر میباشد كه در نتیجه دیگر نیازی نیست كه شما چرخ را مجددا اختراع كنید تا بتوانید از آن استفاده كنید . بلكه از نتایج تحقیقات از قبل انجام شده ی هماهنگ كننده استفاده خواهید كرد.

3-نتایج قابل پیش بینی: یك سیستم فرانشیز الف)قدرت خرید گروهی برای از بین بردن هرینه های عملیاتی ب) پیشرفت سریع تر به علت برنامه ی بازاریابی از پیش آزمایش شده پ)نتایج قابل پیش بینی (وابسته به اینكه تا چه حد پای بند سیستم عامل بوده اید) را مژده می دهد.

4-بازار یابی: وقتی كسب و كار شما از حالت مستقل خارج شد و به صورت جزئی از مجموعه بزرگتری در آمد هزینه های بازاریابی میان كسب و كارهای تحت پوشش تقسیم خواهد شد و همین تعدد شعبات خود نوعی بازاریابی بوده و در نتیجه كسب و كار شما در ذهن مشتری جای خود را باز خواهد كرد.

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

حسابدار رسمی نشده، موسسه‌‏ دار شد!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 13 اردیبهشت 1403