..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ قابل توجه مدیران و صاحبان محترم موسسات خیریه و عام المنفعه، موسسات انتشاراتی و مطبوعاتی، فرهنگی و هنری، مجامع حرفه ای، احزاب و انجمن ها و تشکل های غیر دولتی

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

قابل توجه مدیران و صاحبان محترم موسسات خیریه و عام المنفعه، موسسات انتشاراتی و مطبوعاتی، فرهنگی و هنری، مجامع حرفه ای، احزاب و انجمن ها و تشکل های غیر دولتی

 

• بهره مند شدن از معافیت مذکور منوط به رعایت مقررات فصل های ششم، هفتم، نهم و همچنین مواد (۱۵) و (۱۶) اصلاحی آئین نامه اجرایی موضوع تبصره (۳) ماده (۱۳۹) قانون مالیات های مستقیم، و رعایت سایر شرایط و ترتیبات مقرر در قانون مالیات های مستقیم می باشد.

 

• مؤدیان باید با مراجعه به پایگاه عملیات الکترونیکی سازمان به نشانی WWW.TAX.GOV.IR، نسبت به دریافت نرم افزار الکترونیکی ثبت و ارسال اظهارنامه مالیاتی و راهنمای مربوط، اقدام نموده و پس از تکمیل فرم اظهارنامه و ارسال اطلاعات به سازمان امور مالیاتی کشور، کد رهگیری دریافت نمایند.

 

• به منظور تکریم مؤدیان محترم مالیاتی و افزایش سطح رضایتمندی و کاهش ترددهای غیر ضروری آنان، با توجه به تمهیدات در نظر گرفته شده، ارسال الکترونیکی اظهار نامه های مالیاتی عملکرد سال ۱۳۹۲ ، کفایت داشته و نیازی به چاپ و ارائه نسخه کاغذی اظهار نامه به واحد مالیاتی نمی باشد.

 

• براساس قوانین و مقررات مصوب، برخورداری از هرگونه معافیت مالیاتی، منوط به تسلیم اظهارنامه در موعد مقرر می باشد (آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال ۱۳۹۲ روز سه شنبه مورخ سی و یکم تیر ماه سال جاری می باشد).

 

• سازمان امور مالیاتی کشور علاقه مند است، فعالان موصوف با تسلیم اظهارنامه در مهلت مقرر قانونی و رعایت سایر مقررات، زمینه تعامل بیشتر و بهره مندی از معافیت های مربوطه و عدم تعلق جریمه غیر قابل بخشودگی را فراهم آورند. رعایت تکالیف و مقررات موصوف، سازمان امور مالیاتی کشور را در اعطای بهینه تسهیلات مقرر قانونی و اجرای امر خدمت رسانی یاری خواهد نمود. ? مراجع ذیل آماده ارائه هرگونه راهنمایی و پاسخگوئی خواهند بود:

 

۱- دفتر روابط عمومی و فرهنگ سازی مالیاتی از طریق شماره تلفن گویای ۱۸۲۲ ۲- گروه مشاوره مالیاتی دفتر خدمات مؤدیان مستقر در ستاد سازمان، تلفن های ۳۹۹۰۳۰۳۴ (۰۲۱) و ۳۹۹۰۳۰۵۳ (۰۲۱) ۳- مرکز پاسخگویی فنی سامانه های مالیاتی در خصوص مراحل ثبت اظهارنامه های الکترونیکی در سیستم، از طریق شماره تلفن ۳۵۰۸۷ (۰۲۱)

 

• به منظور جلوگیری از ایجاد ازدحام خطوط اینترنتی در ارسال اظهارنامه مالیاتی از طریق سامانه عملیات الکترونیکی مالیاتی WWW.TAX.GOV.IR، به مؤدیان محترم مالیاتی توصیه می شود از هم اکنون نسبت به ارسال اظهارنامه مالیاتی اقدام نموده و تسلیم اظهارنامه مالیاتی خود را به روزهای پایانی تیر ماه موکول ننمایند.

 

 

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

حسابدار رسمی نشده، موسسه‌‏ دار شد!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 7 اردیبهشت 1403