..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ قابل توجه مودیان مالیاتی / صاحبان فعالیت شغلی ( اشخاص حقیقی ) دارای مجوز مدارس غیرانتفاعی

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

قابل توجه مودیان مالیاتی / صاحبان فعالیت شغلی ( اشخاص حقیقی ) دارای مجوز مدارس غیرانتفاعی

 

با توجه به اصلاحیه مورخ ۳۱/ ۴/ ۱۳۹۴ قانون مالیاتهای مستقیم مودیان موضوع ماده ۱۳۴ قانون یادشده ( از جمله مدارس غیر انتفاعی ) مشمول مالیات با نرخ صفر می باشند .

در تعیین مالیات با نرخ صفر ، مودیان مشمول آن مکلف به تسلیم اظهارنامه ، دفاتر قانونی [ چنانچه جزو گروه اول باشند ] ، اسناد و مدارک حسابداری برای درآمدهای خود به ترتیب مقرر در قانون مالیاتهای مستقیم و در مواعد مشخص شده به سازمان امور مالیاتی کشور می باشند .

فلذا با توجه به مراتب و برخلاف احکام مالیاتی گذشته ( لغایت ۱۳۹۴ ) که فقط تسلیم اظهارنامه مالیاتی موجبات بهره مندی این دسته از مودیان را فراهم می کرد ، برای عملکرد ۱۳۹۵ و پس از آن لازم است علاوه بر تسلیم اظهارنامه نسبت به ارایه دفاتر و اسناد و مدارک حسابداری حاوی اعداد و ارقام درآمدی و هزینه ای حسب مورد نیز اقدام که پس از تایید اعتبار آن از  مراجع مربوطه در خصوص صحت و سقم ارقام درآمدی و هزینه ای ، اداره امور مالیاتی نسبت به اعمال مالیات با نرخ صفر برای مودی موصوف اقدام می نمایند .

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

به مردود می‌گیره تا به مشروط راضی شه!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 1 اردیبهشت 1403