..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ مشاورین سرمایه گذاری بخوانند

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

مشاورین سرمایه گذاری بخوانند

 

 به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر مشاورانی که فعال تر هستند و به اصطلاح در کار خوب خبره هستند تنها نام مشاور ندارند بلکه آنها ایده های خوبی هم به تجار میدهند و این ویژگی بارز یک مشاور سرمایه گذاری است که نه فقط تجربیات را در اختیار افراد گذاشته بلکه به آنها ایده میدهد یا راه ایده گرفتن و تمرکز کردن روی کار را برای آنها باز و روشن میکند.

 

مشاوران سرمایه گذاری بیش از هر چیزی نیاز به فن بیان بالا و روابط عمومی قوی دارند امروزه  تبلیغات زیادی در رسانه ها از مشاوران مختلف در سرتاسر دنیا میبینید که شاید تصمیم گیری برای انتخاب یکی از آنها برای پیش بردن کارتان اندکی مشکل باشد. یک مشاور سرمایه گذاری باید بتواند ایده ها را موشکافانه برای تجار و بازرگانان باز کند تنها ایده ی کاری دادن وظیفه ی مشاوران نیست بلکه آنها باید بتوانند پیش بینی صحیحی از این ایده داشته باشند چون اغلب پیاده سازی ایده های کاری با صرف زمان و هزینه امکان پذیر است.

 

خدماتی که مشاورین سرمایه گذاری ارائه میدهند در زمینه تجارت یا سرمایه گذاری اغلب باید با استانداردهای روز دنیا پیش برود مخصوصا برای افرادی که صادرات و واردات انجام میدهند بنابراین اگر به مشاورین مراجعه میکنید باید خیلی دقت کنید چون آنها راه را پیش روی شما قرار میدهند. و اگر تصمیم شما از ابتدا نادرست باشد در میانه راه با شکست مواجه خواهید شد.
ارائه خدمات به دیگران مخصوصا در امر مشاور طرفداران زیادی دارند اما همیشه افراد با تجربه تر در این شغل موفق میشوند وقتی کسی قرار است به سرمایه گذاران و تجار بزرگ مشورت بدهد یا کسانی که در شرف کارآفرینی و راه اندازی کار تولیدی هستند پس باید به اندازه ی کافی تجربه داشته باشد و این تجربیات را نه فقط در حد بیان بلکه با باز کردن مشکلات پیش روی یک کسب و کار برای کسانی که به وی مراجعه میکنند حل و فصل کند.

 

امروزه حرکت صعودی این خدمات در اکثر نقاط پر طرفدار جهان برای کار و سرمایه گذاری یا مهاجرت و زندگی به تعداد زیادی است و کسانی که در همه ی امور مشاوره میدهند باید دقت کنند که تمرکز روی یک بخش میتواند کیفیت را بالا ببرد البته این بدین معنا نیست که مشاوران در همه ی امور ناموفق هستند اما اگر زمینه ی خود را به عنوان مشاور از اول مشخص کنید و روی همان کار کنید تمرکز بیشتری خواهید داشت.

 

همیشه در نظر عوام راه اندازی کسب و کار برای خدمات مشاوره در امور مختلف ساده و راحت محسوب میشود اما واقعیت امر چیزی دیگری است چون صرف نظر از تبلیغاتی که برای خدمات خود میکنید باید تجربه ی کافی داشته باشید و فنون مشاوره را بیش از هر چیزی بدانید.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

هزار تا حساب می‌‏سازه یکیش کتاب نداره!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 11 اردیبهشت 1403