..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ مصاحبه با مت وگنر مشاور امور مالی و سرمایه گذاری

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

مصاحبه با مت وگنر مشاور امور مالی و سرمایه گذاری

به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر مت وگنر بیشتر در زمینه ی شروع تجارت مخصوصا قسمت سرمایه گذاری و مالی به کارآفرینان مشاوره میدهد تا کمتر دچار بحران مالی و قرض و دیگر موانع کاری شوند. او همچنین آموزش و مربیگری هم برای امور مالی دارد و همچنین در وب سایت خود مطالب مختلف آموزشی را در زمینه ی امور مالی قرار میدهد. با او مصاحبه ای در زمینه ی فعالیت ها و زمینه ی کاری اش انجام شده است.

  لطفاً در مورد کسب و کار فعلی خود بگویید گه دقیقا به چه کاری مشغول هستید؟

من در زمینه ی امور مالی هم در تجارت و هم در زندگی شخصی مشاوره و آموزش میدهم. همچنین در مورد بودجه بندی، صرفه جویی و پس انداز در مواقع اضطراری، نکاتی برای سرمایه گذاری، امور مالی در خانواده و مدیریت پول در زندگی شخصی، نیازهای مربوط به بیمه در زندگی، برنامه ریزی برای بازنشستگی و همچنین برنامه ریزی در زمینه ی خرید مسکن از جمله فعالیت هایی است که در آنها هم مشاوره و هم نکات خوب را برای مدیریت بهتر پول آموزش میدهیم. تمرکز ما در مشاوره و آموزش بیشتر روی رفتارهایی است که مدیریت پول در زندگی را آسان تر میکند و باعث میشود که عادت های خوب پول خرج کردن در زندگی داشته باشیم. ما به مشتریانی که داریم آموزش میدهیم که چطور تلاش و پشتکار خود را برای بهبود امور مالی و درآمد زایی در زندگی خود داشته باشند. ما سعی میکنیم که بیشتر توصیه های خوب برای مدیریت مالی در زندگی داشته باشیم.
آیا به جزء این شغل در گذشته به فعالیت های دیگری هم مشغول بودید؟
بله من در زمینه ی مهندسی برای بخش تولید نیز فعالیت کردم و مشاوره را از سپتامبر 2007 آغاز کردم و کار آزاد را بیشتر دوست داشتم به همین دلیل تصمیم گرفتم که در زمینه ی مالی و مدیریت آن در زندگی یک کسب و کار جدید راه اندازی کنم تا بتوانم در زمینه های آموزشی و مشاوره ای به سرمایه گذاران و کارآفرینان کمک کنم. کارآفرینی را بیشتر از همه دوست داشتم.
این ایده ی کاری که بتوانید مشاور و مربی در زمینه ی امور مالی باشید چگونه در ذهن شما شکل گرفت؟
افراد زیادی را میدیدم که مشکلات مالی داشتند و یا در تلاش بودند تا با سرمایه گذاری درآمد زایی کنند و اغلب در قسمت امور مالی دچار مشکل میشدند. تمام این بحران ها اغلب به دلیل این بود که در مدیریت مالی و پول دچار مشکل میشدند چون امور مالی در زندگی شخصی تنها 20 درصد آن مربوط به کسب علم و داشتن است و بقیه آن بستگی به عادتهای و رفتارهای ما در قبال مصرف صحیح پول و استفاده ی درست از آن دارد مثلا ورشکستگی و یا بدهی ها و مشکلات در بازپرداخت وام همه به دلیل عدم وجود برنامه ریزی مالی در زندگی شخصی است. بنابراین تصمیم گرفتم که در این زمینه مشاوره و آموزش بدهم تا بتوانم تجربیات خودم را نیز در اختیار دیگران قرار دهم.
ایده ی کاری و برنامه ریزی چه میزان اهمیت دارد؟
داشتن ایده در کار و زندگی بسیار اهمیت دارد. در تجارت و سرمایه گذاری هم نیاز به برنامه ریزی وجود دارد بدون برنامه ریزی نمیتوانیم کار و زندگی خود را پیش ببریم. من در زمینه ی راه اندازی کسب و کار خود از یک ایده کاری بسیار قوی استفاده نکردم اما یک طرح کاری ساده داشتم که با استفاده از آن توانستم هم درآمد زایی کنم و هم در بخش امور مالی در زندگی و تجارت مشاوره بدهم برنامه کاری من کامل و دقیقی نیست اما در یک طرح کاری است که با ان جلو میروم همه ی تجارت ها و سرمایه گذاری ها نیازمند به برنامه ریزی و ایده ی کاری هستند.
توصیه شما به کارآفرینان چیست؟
اغلب کارآفرینان بر این باورند که حتما برای شروع یک کسب و کار سرمایه زیاد لازم است من هرگز در تجارت خود که در زمینه ی مشاوره انجام میدهم از سرمایه گذاری زیاد، داشتن یک شرکت بزرگ با تجهیزات فراوان و… استفاده نکردم تنها از یک ایده ی کاری ساده شروع کردم و یک دفتر کوچک با تجهیزات اندک توانست به من کمک کند تا یک کسب و کار خوب را راه اندازی کنم. چیزی که در ابتدا باید یک تجارت را به موفقیت برساند خدمات و محصولات آن است. شروع یک کسب و کار خوب زمانی است که بتوان با سرمایه اندک شروع به کار کرد و کم کم پیشرفت نمود اغلب سرمایه گذاری هایی که با وام و قرض مواجه میشوند به دلیل عدم برنامه ریزی صحیح است.
بازاریابی چه میزان توانسته به شما کمک کند؟
بازاریابی که من در زمینه ی تجارت خود انجام میدهم بیشتر به صورت کلامی، گفت و گو، وب سایت، ایمیل و بازاریابی آنلاین است مخصوصا تجارتهایی که خدماتی را ارائه میدهند بیشتر به بازاریابی نیاز دارند چون مشتری باید در ابتدا نوع خدمات و میزان کیفیت آن را مشاهده کند و سپس برای استفاده از خدمات تصمیم بگیرد بنابراین بازاریابی که در زمینه ی ارائه خدمات انجام میشود بیشر با دقت و برنامه ریزی همراه است. چون باید خدماتی را ارئه دهیم که برای مشتریان منحصر بفرد و در عین حال با کیفیت بالا باشد.
توصیه شما به کارآفرینانی که قصد ایجاد یک تجارت را دارند چیست؟
شروع یک تجارت خوب بیش از هر چیزی نیاز به برنامه ریزی دارد حتی یک طرح کاری ساده هم میتواند به شروع یک تجارت خوب کمک کند بنابراین فقط داشتن ایده های کاری بسیار قوی لازم نیست تا بتوان در تجارت موفق شد بلکه صبر و برنامه ریزی خوب میتواند نتیجهی خوبی از تلاش ها را برای کارآفرینان داشته باشد.

شما می توانید در جهت بهبود کسب و کار خود با مشاور مالی اداری آقای عباس زمانی در موضوعات مرتبط مشورت نمایید . 

تلفن تماس 09121833162

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

حسابرسی مفت نمي‌شه، ممیزم دوست نمي‌شه!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 9 فروردین 1403