..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ منابع قانونی مبنی بر وجاهت هزینه ماموریت مدیران

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

منابع قانونی مبنی بر وجاهت هزینه ماموریت مدیران

 

ماده 148 ق م م هزینه‌های استخدامی متناسب با خدمت كاركنان بر اساس مقررات استخدامی که بر اساس قوانین اعلام شده سالانه و یا موارد اعلام شده در این قانون مشخص است ولی در قسمت ب این بند اشاره به هزینه سفر و فوق فوق العاده مسافرت مدیران و بازرسان و کارکنان به خارج از ایران به منظور رفع حوائج موسسه قید شده است که محاسبه آن بر اساس تصویب نامه شماره ۲۰۶۰۹/ت۲۸۸۸۱هـ مورخ ۱۸/۴/۱۳۸۲ بشرح زیر است :

1-2 : برای شرکتهای تولیدی : هزینه اقامت در هر سال حداکثر 4 ماه به قرار دو میلیون ریال روزانه  و هزینه آموزش در ماموریت ، 2 ماه به قرار دومیلیون ریال روزانه ، یعنی مجموعا ماموریت و آموزش 6 ماه به ازاء هر روز دو میلیون ریال هزینه ماموریت مورد قبول است . مجموعا  36 میلیون تومان در سال  مشروط به اینکه در راستای درآمد زائی موسسه باشد ، و مدارک مستند با ضمائم کافی که نشان دهنده نوع آن باشد و نیز شخص جزو مدیران شرکت باشد .

2-2 : برای سایر شرکتها و اشخاص حقوقی ، حداکثر 2 ماه در سال به قرار دو میلیون ریال روزانه ، یعنی حداکثر 12 میلیون تومان مشروط به در راستای درآمد زائی شرکت و مدارک مستند و مستدل ، مورد پذیرش است .

3-2 : برای اشخاص حقیقی به منظور رفع حوائج شغلی یکماه به قرار دو میلیون ریال روزانه ، معادل با 6 میلیون تومان

 

این محاسبات بر اساس آئین نامه اجرایی هزینه سفر و فوق العاده مسافرت مصوب 03/11/66  و اصلاحیه مصوبه 20609/ت28881ه مورخ 18/04/1382 بیان گردیده است            

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

به مشاور مالی گفتن بساطتو جمع كن، دستشو گذاشت دم دهنش!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 1 اردیبهشت 1403