..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ مهلت تعویض کارت‌هاي معافيت فقط تا پايان مهرماه

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

مهلت تعویض کارت‌هاي معافيت فقط تا پايان مهرماه

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سردار حمیدرضا صدرالسادات در اولین کنگره شعر سرباز، در جمع خبرنگاران در خصوص تعویض کارت‌های قدیمی به جدید گفت: هوشمند کردن کارت‌ها شامل دو بخش کارت‌های معافیت و پایان خدمت بود.
 
وی افزود: مهلت تعویض کارت‌های معافیت به اتمام رسیده اما کسانی که تاکنون موفق به تعویض کارت‌های خود نشده‌اند می‌توانند در این زمینه اقدام کنند، این افراد با ارائه کارت‌های قدیمی نمی‌توانند از هیچگونه خدماتی استفاده کنند.
 
رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا همچنین در خصوص تعویض کارت‌های پایان خدمت اظهار داشت: افرادی که از سال 70 به بعد کارت پایان خدمت دریافت کرده‌اند، تا پایان مهرماه مهلت دارند برای تعویض کارت‌های خود اقدام کنند.
 
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه هم اکنون آمار دقیقی از تعداد کسانی که اقدام به تعویض کارت‌های خود کرد‌ه‌اند ندارم، افزود: در سه ماهه اول امسال موفق شدیم 7 باند جعل کارت‌های معافیت و پایان خدمت را شناسایی و دستگیر کنیم.
 
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه اقدامات فرهنگی در جهت ترویج خدمت سربازی تا پایان سال در این سازمان اجرا خواهد شد، گفت: قطعا یکی از وظایف ما ترویج ارزش‌های خدمت سربازی است، متاسفانه جوانان ما سربازی را برای خود محدود کننده می‌دانند اما کسانی که این دوران را سپری کرده‌اند بهترین و شیرین‌ترین خاطرات را از این ایام به یاد دارند.
 
وی با تاکید بر اینکه برنامه‌های فرهنگی به منظور جذب سربازان نیازمند استفاده از ابزارهای فرهنگی است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری امام خامنه ای ( مدظله العالی) شعر را از سلاح های فرهنگی معرفی کرده اند، بنابراین یکی از اقدامات فرهنگی ما برگزاری اولین «کنگره شعر سرباز» بود که امیدواریم بتوانیم این کنگره را استمرار بخشیم.
 
به گفته صدرالسادات تا پایان امسال «همایش علمی سراسری خدمت سربازی، رویکردها و چالش ها» از دیگر برنامه‌های فرهنگی این سازمان است.
 
صدرالسادات در ادامه تصریح کرد: تقویت پایگاه فرهنگی سرباز به منظور برگزاری کنگره فیلم، عکس و داستان نویسی در موضوع سربازی از دیگر برنامه‌های فرهنگی وظیفه عمومی ناجا است تا بتوانیم مفهوم سربازی را در جامعه ارتقاء دهیم.
 
وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر به کارگیری سربازان بر اساس تخصص آنان، گفت: توصیه مقام معظم رهبری و تدبیر ستاد کل نیروهای مسلح بر به کارگیری سربازان براساس مهارت و تخصص آنان است، البته تخصیص سربازان براساس مهارت‌ها در دست ستاد کل نیروهای مسلح است که آنان را تقسیم می کنند، تخصص همه سربازان در این سازمان مورد نیاز نیست.
 
صدرالسادات در خصوص بیشترین تخصص‌های لازم سربازان، اظهار داشت: رشته‌های فنی، علوم انسانی و پزشکی بیشترین استفاده را در نیروهای مسلح دارند، خوشبختانه با بازبینی و برنامه‌هایی که در این سازمان انجام شده در آینده در این خصوص وضعیت بهتری را شاهد خواهیم بود.
 
رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا در خصوص افزایش حقوق سربازان نیز، اذعان داشت: افزایش حقوق سربازان تصویب شده اما متاسفانه و به دلیل کمبود اعتبارات دولت، این امر هنوز اجرایی نشده است، میزان افزایش حقوق از حقوق کارکنان کادر نیروهای مسلح تبعیت می‌کند.
 
صدرالسادات در پایان یادآور شد: به دلیل کاهش موالید و ادامه تحصیل مشمولان، هم اکنون در کشور شاهد کاهش میزان اعزام به خدمت هستیم.

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

براي يك ناحسابرس، در جامعه رو نمي‌‏بندن!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 10 فروردین 1403