..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ نکته هایی ساده برای مدیریت مالی در کار

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

نکته هایی ساده برای مدیریت مالی در کار

به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر راه اندازی کسب و کار حتما نیاز به سرمایه ای هرچند اندک دارد کسانی که میتوانند این سرمایه را چندین برابر کرده و در مدت زمان مشخصی پیشرفت مالی داشته باشند موفق هستند.

اما در اینجا چند نکته ی ساده اما مهم که به صورت کلی برای هر کاری حتی در زندگی هم میتواند موثر واقع شود وجود دارد.

 

 1-همیشه باید حساب دخل و خرج و میزان پولی که در حساب بانکی تان وجود دارد یا میزان پول نقدی که در دست دارید را بدانید با این کار روزانه میتوانید حساب دخل و خرج تان را مدیریت کنید.

 

2-همیشه سعی کنید که حساب های مالی تان را هرچند تا حساب بانکی که هست توسط خودتان هرچند وقت یکبار مورد بررسی قرار دهید مثلا میزان پولی که پرداخت کردید یا پول هایی که به حساب تان واریز یا برداشت شده است را چک کنید.

 

3-هزینه ای که در هر ماه باید آن را بابت سرمایه گذاری یا خرید لوازم و تجهیزاتی که نیاز دارید را بپردازید تخمین بزنید در واقع این کار باید جزئی از برنامه ریزی های مالی شما باشد و سعی کنید این هزینه ها را به حداقل برسانید.

 

4-برای هزینه هایی که در داخل شرکت یا برای محل کارتان میپردازید برنامه ریزی مالی داشته باشید مثلا تجهیزاتی که در داخل شرکت یا برای محل کارتان تهیه میکنید یا تبلیغاتی که انجام میدهید تمام اینها باید با برنامه ریزی صورت بگیرد.

 

5-از ایده های کاری برای درآمد زایی استفاده کنید هر ایده ی کاری میتواند تجارت شما را توسعه دهد یا اضافه کردن بخش های مختلف به کارتان میتواند به درآمد زایی بیشتر کمک کند.

 

6-اگر نیاز به قرض گرفتن یا وام دارید سعی کنید ابتدا برنامه ریزی های مالی خود را با این وام تطبیق دهید گرفتن وام یا حتی قرض گرفتن شاید مشکل مالی شما را حل کند اما باید برنامه ریزی هایی هم برای بازپرداخت این وام وجود داشته باشد.

 

7-همیشه از روش های جدید برای درآمد زایی استفاده کنید هر چقدر که خدمات و محصولات شما متناسب با نیاز مشتری باشد قطعا طرفداران بیشتری پیدا میکنید و تجارت های بیشتری هم مایل به همکاری با شما خواهند شد.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

استانداردهای ترجمه‌شده رو که دیگه براش هورا نمی‌‏کشن!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 1 اردیبهشت 1403