..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ تاثیر تکنولوژی بر تجارت

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

تاثیر تکنولوژی بر تجارت

به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر دانشگاه علوم ارتباطات و تکنولوژی والدن معتقد است که ایمیلها و پیامک ها توانستند تاثیر زیادی روی تغییر ارتباط برقرار کردن بگذارند و در اصل تکنولوژی باعث شده که ارتباطات بین تجارت ها آسان تر و سریع تر از قبل باشد.

 
در حال حاضر کارفرمایان میتوانند خیلی راحت در سفر، جلسات و ملاقات هایی که دارند از اوضاع شرکت و کارمندان با خبر باشند چون راه های ارتباطی خیلی ساده و سریع هستند. مخصوصا ایمیل و پیامک ها ساده ترین روش ها برای برقراری ارتباط هستند.

در حقیقت اینترنت هم راه های ارتباطی را آسان نموده است و هر تجارتی بدون محدودیت زمان و مکان میتواند از اینترنت برای معرفی محصولات و خدماتش به دیگر مصرف کنندگان و تجارتهای مختلف استفاده کند. خیلی از اوقات تجارت های مختلف از طریق اینترنت توانستند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند یا از محصولات یکدیگر بازدید کنند و در نهایت با یکدیگر همکاری کنند.

البته استفاده از راه های ارتباطی برای همکاری با دیگر تجارتها نیز باید از روی اصول و مقررات باشد به گونه ای که اگر اینترنت برای ارتباط برقرار کردن با دیگر تجارتها استفاده میشود باید به صورت رسمی و همانگونه که در جلسات خود بار دیگر تجارتها قرار داد همکاری مینویسیم باشد.

مزیتی که تکنولوژی برای برقراری ارتباط دارد این است که فرصت هایی را به وجود می آورد که تجارت های مختلف بتوانند بهتر خدماتشان را ارائه دهند مثلا ارتباط برقرار کردن با مشتریان به صورت آنلاین از دیگر مزیت های تکنولوژی در برقراری ارتباط است.

با استفاده از راه های ارتباطی به صورت آنلاین مشتریان به سادگی میتوانند سوالات خود را در زمینه ی فروش یک محصول، کیفیت، قیمت و… از کارشناسان بپرسند و این خود باعث سریع پیش رفتن روند کاری خواهد شد. تکنولوژی در حوزه ی ارتباطات بیشتر توانسته درآمد زایی را افزایش دهد چون از تکنولوژی در بازاریابی هم استفاده میشوند و راه هایی که تکنولوژی برای برقراری ارتباط سریع و آسان برای بازاریابی دارد را میتوان ایمیل ها و پیامک ها دانست که با  استفاده از آنها بازاریابی سریعتر و پیشرفته تر میشود.

تکنولوژی به پیشرفت روز افزون خود حتی از رفت و آمدها و ترافیک جلوگیری میکند و این امکان را به تجارت ها میدهد که در همه ی شهرها یا دیگر کشورها بتوانند با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند و مشتریان هم خیلی ساده از محصولات اطلاعات کسب کنند و با سفارش به صورت آنلاین در نهایت محصول را خریداری نمایند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

حسابرسی مفت نمي‌شه، ممیزم دوست نمي‌شه!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 9 فروردین 1403