..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از سال آینده

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از سال آینده

به گزارش فارس، احد پنبه‌ای عصر امروز در مراسم گرامیداشت تکریم و تجلیل از بازنشستگان در اردبیل اظهار داشت: ‌در سطح استان اردبیل 23 هزار بازنشسته وجود دارند که با همراهی افراد تبعی تعداد آنها به 80 هزار نفر می‌رسد که از خدمات 18گانه تأمین اجتماعی بهره‌مند هستند.

وی تصریح کرد: بر اساس آخرین رایزنی‌ها با مدیرعامل تأمین اجتماعی همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در دستور کار است و قرار شده از ابتدای سال 93 این همسان‌سازی انجام شود.

پنبه‌ای در مورد گلایه مطرح شده از سوی بازنشستگان در مورد بهره‌مندی آنها از بیمه تکمیلی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان با شرکت بیمه دی به اتمام رسیده ما از اول آذرماه با تفاهمی که با یکی از شرکت‌های بیمه داشتیم کلیه بازنشستگان را به شرط میل و رغبت خود زیر پوشش خدمات بیمه تکمیلی می‌بریم.

این مسئول اضافه کرد: البته در این کار هیچ اجباری وجود ندارد و ما با میل و رغبت خود بازنشستگان به این کار اقدام می‌کنیم.

وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: تأمین اجتماعی با تمام ظرفیت و توانمندی خود نسبت به ارائه خدمات به بازنشستگان اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده که امیدواریم با هدف‌گذاری‌هایی که برای سال‌جاری و سال‌های آینده کردیم این مجموعه با تمرکز بر روی بهبود وضعیت بازنشستگان و معیشت آنها بتواند اقدامات لازم را انجام دهد.

مدیرعامل تأمین اجتماعی استان با گرامیداشت روز تکریم بازنشستگان و ضرورت بهره‌گیری از تجربیات مفید آنها در عرصه‌های مختلف یادآور شد: بازنشستگان سرمایه‌هایی هستند که ضرورت دارد جایگاه و منزلت آنها به شایستگی دریافت شده و زمینه برای تکریم و تجلیل واقعی آنها فراهم آید.

کانون بازنشستگان ناجا با چهار معاونت خدمات خود را ارائه می‌کند

در مراسمی مشابه رئیس کانون بازنشستگان نیروی انتظامی استان اردبیل نیز در سخنانی ادامه داد: تمامی بازنشستگان این نیرو در استان می‌توانند از امکانات رفاهی و تفریحی ناجا استفاده کنند.

میر توحید آشنا گفت: خدمات مناسبی در هتل‌ها، رستوران‌ها و مراکز اقامتی وابسته به بنیاد تعاون نیروی انتظامی در کشور به صورت فردی و یا خانوادگی برای بازنشستگان ناجا ارائه می‌شود.

وی به فعالیت دو ساله این کانون اشاره کرد و افزود: کانون بازنشستگان ناجا در چهار محور و چهار معاونت رفاهی، خدماتی، سلامت و ورزش،‌ زیارتی و تفریحی و همچنین کارآفرینی و توانمندسازی فعالیت می‌کند.

آشنا تصریح کرد: ما با تدارک برنامه‌های متنوع ورزشی برای بازنشستگان سعی کردیم تا نشاط و تعالی آنها را فراهم کنیم.

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

حسابرس بی‌کار، خواب تایم‏شیت می‌‏بینه!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 5 اردیبهشت 1403