..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ چگونه کیفیت کارمان را افزایش دهیم؟

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

چگونه کیفیت کارمان را افزایش دهیم؟

 
به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر وقتی که اعضای یک تیم کاری همه ی فعالیت ها و وظایف خود را به خوبی انجام میدهند میزان کیفیت کل کار افزایش می یابد و در نهایت به بهتر شدن روند کاری یک شرکت کمک میکند. همچنین زمانی که برنامه ریزی برای انجام با کیفیت کار روزانه تیم کاری وجود داشته باشد قطعا رضایت شغلی اعضای یک تیم بیشتر میشود. برای اینکه کیفت کار و فعالیت خود را در شغلمان افزایش بدهیم چند راهکار ساده میتواند به ما کمک کند.

 

1-ارزیابی
ارزیابی بهترین چیزی است که میتواند میزان کیفیت یک کار را اندازه گیری کند. گاهی اوقات بی انگیزگی و یا مشکلات کاری باعث میشود تا کار و فعالیت ها کیفیت پایین تری داشته باشند. مشکلات کاری باید همیشه با برنامه ریزی حل شوند تا در میزان کیفیت کار تاثیر نداشته باشند. بنابراین خوب است که روزانه و یا هفتگی میران کیفیت کار خود را ارزیابی کنید و آنچه را که باعث کاهش میزان کیفیت شده برطرف کنید.

 

2-افزایش میزان تمرکز
هر چقدر که بیشتر در شغلمان تمرکز داشته باشیم میزان کیفیت کارمان نیز افزایش خواهد یافت. تمرکز کردن هم نیاز به دقت دارد. اغلب کارمندانی که با علاقه کار میکنند دقت بالاتری دارند و همین باعث میشود که میزان تمرکز آنها در کار بیشتر باشد و کار و فعالیت آنها نیز از کیفیت بهتری برخوردار باشد. وقتی که به اندازه ی کافی دقت و تمرکز در کارمن داشته باشیم نتیجه ی بهتری هم خواهیم گرفت.

 

3-تهیه یک چارت
خوب است که یک چارت و یا جدول تهیه کنید و روزانه به کیفیت کار خود نمره دهید. در این صورت شما روزانه خود را ارزیابی میکنید و در جهت بهبود عملکرد خود تلاش کرده و کیفیت کار خود را افزایش میدهید. وقتی که یک جدول برای ارزیابی روزانه ی کیفیت کار خود داشته باشید میتوانید از راهکارهایی برای بهتر کردن نوع کار خود نیز استفاده کنید.

 

4-به تجربه و مهارت خود بیافزایید
اغلب کارجویانی که تازه مشغول به کار و فعالیت شدند تجربه کاری کمتری دارند بنابراین ممکن است که در همان ابتدا نتوانند کاری با کیفیت بالا انجام دهند اما به تدریج با افزایش میزان تجربه میزان کیفیت کار هم بهتر میشود البته داشتن مهارت کافی در کار و شغل نیز اهمیت دارد هر چقدر که توانایی ما بیشتر باشد قطعا کارمان هم با کیفیت بیشتری همراه خواهد بود. با کسب تجربه و مهارت میتوانیم عملکرد خود را بهتر کنیم.

 

5-آموزش
بهترین روش برای افزایش میزان کیفیت در کار و فعالیتها در شغل این است که آموزش کافی وجود داشته باشد. مخصوصا برای کارجویانی که تازه مشغول به کار شدند دوره های آموزشی میتواند در میزان کیفیت فعالیت های آنها تاثیر گذار باشد. بنابراین با آموزش مهارت ها و گذراندن دوره های کارآموزی به میزان تجربه و مهارت کارجویان می افزاید.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

سهامدار عمده كه دو تا شد، شرکت یا منحل می‌‏شه یا ورشکست

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 31 فروردین 1403