..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ کارآفرین موفقی می شوید، اگر…

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

کارآفرین موفقی می شوید، اگر…

برای اینکه به چنین ویژگی هایی دست یابید و به عبارت ساده تر کارآفرین شوید این راهکارها را باید مد نظر قرار دهید:

1. به موفقیت بیاندیشید

رویای ذهنی خویش را با باورهای خود پیوند دهید و آن‌ها را در محیطی حقیقی به اجرا گذارید . همیشه بزرگ بیندیشید تا اهدافی بزرگ داشته باشید زیرا درپس هر داستان موفق ، اندیشه ای برتر و رویایی بزرگ نهفته است .

 

2. پیگیر اهداف و خواسته های خود باشید

سخت کوشی ، پیگیری برنامه های کاری ، بازبینی روند توسعه تولیدات ، ارتباط موثر با کارکنان ، طرحهای توسعه ای، بهره وری و بسیاری از برنامه ها و اهداف کوتاه و بلند مدتی که تنها خود شما قادر به اجرای آن‌ها هستید ، بخشی از وظایفی هستند که دائم نیازمند پیگیری شما هستند .

3. بر توانایی های خود متمرکز شوید

شناخت استعدادها نخستین گام در توسعه مهارت و افزایش اعتماد به نفس است . بنابراین تنها روی بهترین استعدادتان سرمایه گذاری کنید ، آنرا با آموزشهای مناسب پرورش دهید و متعالی سازید .

 

4. فکر شکست را هم نکنید

اغلب افراد به دلیل ترس از موفق نشدن شکست می خورند . درواقع شکست مانعی ذهنی است که حس پیروزی را به چالش می کشد و ذهن ، پیرو نگرشی عالمانه یا سطحی نگرانه در تضاد یا تعامل با اصل باورها ، انتخاب خویش را به اجرا می گذارد . شما تنها عامل و برگ برنده این اتفاق هستید که با انتخابتان ، راه موفقیت و شکست در رخدادی عظیم را رقم می زنید .

 

5. برنامه داشته باشید

پس از تمرکز و قطعیت اهداف ، باید به دنبال راهکارهای اساسی در اجرای صحیح الگوها باشید . اهداف را بنویسید و طبق آن نمودار زمانی مشخصی را تعریف کنید . سپس برای هر روز کاری ، فعالیتی را مشخص کنید . اکنون الگویی مشخص دارید و می توانید براساس آن جلو بروید.

اخبارمنتخب بانکی دات آی آر:

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

از اين سمینارها‌‏ی حسابداری كسي معجز نمی‌بینه

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 13 اردیبهشت 1403