..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ کاری هایی که میلیونرها انجام میدهند

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

کاری هایی که میلیونرها انجام میدهند

 به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر از 5 رویکرد بسیار موفق در کار و تجارت استفاده میکنند.

  1-ذهن و تصور خلاق: افرادی که دائما در تلاش و فعالیت در کار هستند و همچنین کارآفرینان میدانند که ذهن خلاق و قدرت تصور برای موفق شدن چقدر اهمیت دارد مخصوصا برای درآمد زایی بیشتر آنها دائما در حال جست و جوی ایده های کاری جدید هستند و هیچ گاه آشفتگی های ذهنشان مانعی برای فکر کردن به ایده های خوب نیست.

2-هشیاری و آگاهی: یکی از چیزهایی که باعث میشود میلیونرها در کار خود موفق باشند حذف کلمه ی “غیر ممکن” از ذهنشان است. کارمند و کارفرمایان همیشه روی غیر ممکن ها و موفق نشدن ها و چیزهایی که نمیتوانند به آن دست پیدا کنند فکر میکنند در حالی که میلیونرها کاملا هوشیار و آگاه هستند آنها همیشه برای پیدا کردن راه حلی که بتواند مشکلات احتمالی در کار را حل کند و به موفقیت بیشتر آنها کمک کند آگاه هستند در ذهن میلیونرها کلماتی مثل شکست، نقص، خشم و ناراحتی وجود ندارد.

 

3- میلیونرها برای موفق شدن به دلیل عزم قوی است که دارند و این عزم قوی آنها را منحصربفرد میکند. آنها بر این باورند که میل برای پیروزی و رسیدن به اهداف اولین قدمی است که باید برای دست یابی به آن برداشت. آنها همیشه در تلاش هستند تا رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنند آنها آموختند که برای کسب موفقیت باید روی آن متمرکز شد.

4-میلیونرها به دلیل انرژی مثبتی که دارند دیگران را به خود جذب میکنند آنها توانایی این را دارند که روی دیگران تاثیر بگذارند در واقع این را به صورت ذاتی یا در کار و تجارت آموختند که دیگران را به خود جذب کنند چون شور و اشتیاق اینگونه افراد بالاست و باعث میشود طرفداران زیادی پیدا کنند بنابراین همه تمایل دارند که از رمزهای موفقیت آنها بدانند.

5-آنها نسبت به مشکلات و دشواری ها همیشه خوشبین هستند این افراد در مقابل مشکلات از خود ضعف نشان نمیدهند آنها میدانند که هر کسی ممکن است با مشکلات روبرو شود اما با اعتماد به نفس کامل و تیم کاری موفقی که دارند به حل مشکلات میپردازند. میلیونرها سعی میکنند در مواجهه با مشکلات هم حس موفقیت خود را برای آینده از دست ندهند.

پس بنابراین مهمترین چیزی که برای درآمد زایی بیشتر باید از آن استفاده کرد خلاقیت، پشتکار، مهارت و عزم قوی است که بتواند به موفقیت در کسب و کار کمک کند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

آسوده كسيه كه موسسه نداره/ از کنترل کیفیش خبر نداره!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 8 اردیبهشت 1403