..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ آشنایی با دشمن های موفقیت

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

آشنایی با دشمن های موفقیت

 

 

به گزارش بانکی دات آی آر، 10 دشمن موزی موفقیت هر کدام از ما عبارت اند از:

 

1.ایده آل گرایی بی منطق

 

همیشه امکانات و توانایی ما با هدف ها مطابقت ندارند یکی از مشکلات اساسی ما این است که قبل از فراهم کردن شرایط و لوازم موفقیت می خواهیم به موفقیت برسیم . اما برای درست کردن یک نیم روی ساده ام ابتدا باید تخم مرغ، روغن، نمک و فلفل و حرارت را آماده کرد.

 

پس ایده آل گرایی، کمال گرایی و حتی تعیین هدف بدون فراهم کردن شرایط و امکانات  فقط حسرت نرسیدن را به همراه می آورد.

 

2.خود متهم پنداری

 

برخی اصلا به دنیا آمده اند برای سرزنش و خود متهم پنداری! من مقصرم،من مشکل دارم، من بدشانسم، من برای هیچ کاری ساخته نشدم و…

 

بی نهایت از این قضاوت ها و به تبع آن بد رفتاری با خودمان را در طول روز مرتکب می شویم. این بهترین روش است برای نابود کردن خودمان و مسیر موفقیت هایمان.

 

3. عادت

 

عادت و اصرار بر انجام عادات باعث می شود موفقیت ما به تاخیر بیفتد. عادت نقطه مقابل ابتکار و نو آوری است و تا زمانی که حاضر نباشیم در جهت تجربه های جدید حرکت کنیم به بهتر از آنچه در حال حاضر در اختیار داریم نخواهیم رسید.

 

4. اعتقادات عجیب

 

همه ما اعتقادات و باورهایی داریم چسبیدن به باور ها باعث آرامش و امنیت می  شود اما اعتقاد بی اندیشه و توسل به اعتقاداتی که ریشه درستی هم ندارند مسیر را با دست انداز مواجه می کند.شما از عقاید خود رنج نمی‌برید. شما از بی‌اعتقادی خود رنج می‌برید. اگر در خود هیچ امیدی حس نمی‌کنید، به این معنی نیست که هیچ امیدی وجود ندارد؛ فقط به این علت است که شما به وجود امید اعتقاد ندارید.

 

5. ترس از ریسک

 

لازمه رسیدن به دریا خیس شدن است اگر آمادگی خطر کردن  و پذیرش یک ریسک منطقی در شما وجود نداشته باشد قطعا موفقیت با تاخیر و دشواری همراه خواهد بود.

 

انسان های موفق همیشه آمادگی ریسک کردن را دارند.

 

6. توقع از دیگران

 

مهم ترین تکیه گاه و تنها کسی که می بایست از او توقع و انتظار داشت خود ما هستیم در غیر این صورت سایرین قطعا شما را نا امید خواهن کرد.

 

7. تلفن همراه

 

اعتیاد به تلفه همراه و وابستگی 24 ساعته به آن یا هر تکنولوژی اینچنینی ذهن شما را از تفکر و حرکت در مسیر صحیح باز خواهد داشت.

 

8. تفکر منفی

 

احساس از پیش بازنده بودن و انتظار شکست را کشیدن به این معنی است که عدم موفقیت و ناکامی را به خانه تان دعوت کنید و انتظار داشته باشید موفقیت به زندگی شما راه یابد.

 

برای رسیدن به موفقیت می بایست تفکر مثبت داشت.

 

9. پراکندگی

 

عدم وحدت و یکپارچگی و همراه نشدن با کسنی که هدف مشابه شما دارند شما را از بهره برداری از ذهن آنها شرایط موفقیت را دشوار می کند

 

10. تنبلی

 

الان فرصت مناسبی نیست، زمان دیگری و… نشانه های انسان تنبل است که اصلا نمی شود روی او حساب کرد و باید منتظر روزی بود که شکست در منزل را بزند.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

آسوده كسيه كه موسسه نداره/ از کنترل کیفیش خبر نداره!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 1 اردیبهشت 1403