..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ اجبار مقاطعه کاران دربیمه کارکنان خود

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

اجبار مقاطعه کاران دربیمه کارکنان خود

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، محمدحسن زدا، با اعلام این مطلب افزود: در مواردی که انجام کار به طور مقاطعه به اشخاص حقیقی یا حقوقی واگذار می شود، کارفرما باید در قراردادی که منعقد می کند مقاطعه کار را متعهد سازد تا کارکنان خود و همچنین کارکنان مقاطعه کار فرعی را نیز نزد سازمان تامین اجتماعی بیمه کند.

وی خاطرنشان ساخت: هرگاه کارفرما آخرین قسط مقاطعه کار را بدون مطالبه مفاصا حساب سازمان تامین اجتماعی بپردازد مسئول پرداخت حق بیمه مقرر و خسارات مربوط خواهد بود و حق دارد وجوهی را که از این بابت به تامین اجتماعی پرداخته است از مقاطعه کار مطالبه و وصول کند.
معاون فنی ودرآمد سازمان تأمین اجتماعی درباره اشخاص حقوقی مشمول ماده ۳۸ قانون تامین اجتماعی اظهار داشت: تمامی وزارتخانه ها، موسسات و شرکت های دولتی و شهرداری ها، شورای مرکزی اصناف، موسسات غیردولتی، خیریه و عام المنفعه مشمول مقررات این ماده هستند.
زدا گفت: تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی مشمول ماده ۳۸ قانون تأمین اجتماعی مکلفند مطالبات سازمان تأمین اجتماعی از مقاطعه کاران و مهندسین مشاور را برابر مفاد ماده واحده قانون الحاق یک تبصره به ماده ۳۸ قانون تأمین اجتماعی را پس از درخواست سازمان از محل ۵درصد کل کارکرد و آخرین قسط نگهداری شده به سازمان پرداخت کنند.

 

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

از گير حسابرس در اومد، گير ممیز افتاد

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 5 اردیبهشت 1403