..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ از ایده کاری تا موفقیت فقط با شش گام

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

از ایده کاری تا موفقیت فقط با شش گام

به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر همیشه این سوال وجود دارد که یک تجارت چگونه موفق میشود یا اینکه از چه راه هایی برای موفقیت استفاده میکند؟ مثلا استفاده از تکنولوژی برای موفقیت یا شیوه های جدید و استراتژی هایی که نوین باشند میتواند عوامل موفقیت زایی یک شرکت محسوب شود. البته داستان موفقیت هر شرکتی منحصر به خود آن است اما ویژگی مشترک همه ی آنها پشتکار است.

 

1-اولین قدمی که باید برای رسیدن به موفقیت برداریم رسیدن به یک ایده کاری یا تغییر در روش کاری است در ابتدا باید برای رسیدن به هدف خود یک ایده ی کاری داشته باشید  ور روی آن متمرکز شوید ایده ی کاری یعنی اینکه شما تقریبا 70 درصد از راه را برای رسیدن به موفقیت پیموده اید حال باید روی این ایده برنامه ریزی کنید.

 

2-تیم کاری که از کارمندان فعال و افراد باتجربه تشکیل شده باشد برای پیاده سازی ایده ی کاری و پیش بردن کار نیاز به دقت و تخصص کافی دارد و همچنین مهارت های کافی که باید در یک تیم کاری وجود داشته باشد بسیار مهم است.

 

3-شرکت های موفق همیشه بهترین انتخاب را برای به انجام رساندن فعالیت های خود انتخاب کرده و روی آن متمرکز میشوند. آنها سعی میکنند که روی این اهداف خود برنامه ریزی کنند و این برنامه را گام به گام انجام دهند. پس برنامه ریزی هم جزء قسمت های مهم برای رسیدن به موفقیت است.

 

4- برای رسیدن به موفقیت باید از ابزارهای مختلف استفاده کنید همکاری که کارمندان با یکدیگر دارند و روش ها و ابزاری که هر کدام برای به انجام رساندن وظایف خود استفاده میکنند مهم است. تکنیک ها برای رسیدن به هدف باید مورد استفاده قرار بگیرد هر مرحله ای از کار باید تمام و کمال انجام شود.

 

5-شرکت های موفق اگر در آغاز راه با مشکل یا حتی شکست روبه رو بشوند دست از تلاش بر نداشته و اتفاقا با انگیزه ی بیشتری پیش میروند آنها شکست را یک فرصت تلقی میکنند.

 

6-در نهایت اینکه این شرکت های موفق همیشه در تمامی مراحلی که برای رسیدن به موفقیت برنامه ریزی کردند سعی میکنند از تجربیات قبلی که داشتند استفاده کنند تا عملکرد بهتری داشته باشند تجربیات قبلی برای این شرکت ها بسیار مهم است.

 

توسعه و پیشرفت شرکتها علاوه بر برنامه ریزی صحیح و استراتژی های جدید و تیم کاری خوب نیاز به ارائه خدمات یا محصولات منحصر بفرد نیز دارد که بتواند آنها را به حد کافی به مشتریان بشناساند چون رضایت مشتریان از محصولات و خدمات یک شرکت باعث انگیزه دهی به آن تیم کاری یا تجارت خواهد شد تا ایده های کاری خود را روز به روز بهتر از قبل کنند.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

کار در سازمان (حسابرسی) و ما گرد جهان می‌‏گردیم!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 10 فروردین 1403