..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ صدور فاکتور ۳ برگی طلافروشان از اول تیر/ارزش‌افزوده به طلا رسید

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

صدور فاکتور ۳ برگی طلافروشان از اول تیر/ارزش‌افزوده به طلا رسید

.

این روزها وقتی با طلافروشان صحبت می‌کنیم دیگر از مقاومت سال قبل خبری نیست و کاملاً مشهود است که صنف طلا پذیرفته رسماً قانون مالیات بر ارزش افزوده و فاکتور ۳ برگی را اجرا کند؛ موید این امر هم کلاس‌هایی است که طی روزهای اخیر برای طلافروشان در خصوص آشنایی با قانون مالیات بر ارزش افزوده برگزار شده است.

.

البته تعدادی از صاحبان‌ طلافروشی‌های بازار سبزه میدان در اینباره می گویند اتحادیه طلا و جواهر و اداره مالیات یک ماه فرصت به طلافروشان داده است تا از فاکتور ۳ برگی استفاده کنند. یکی از این افراد می گفت روز دوشنبه گذشته کلاسی ۹ ساعته برای طلافروشان برگزار شده تا این افراد به طور کامل در جریان اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده و چگونگی ارسال اطلاعات به سازمان مالیاتی قرار گیرند.

.

طلافروش دیگری با اشاره به اینکه تا ۳۱ اردیبهشت طلافروشان باید قانون جدید مالیاتی را اجرا می کردند، گفت: اما اتحادیه و اداره مالیاتی یک ماه به صنف مهلت داد و قرار شد تا ۳۱ خردادماه این مهلت تمدید شود.

.

اتحادیه طلا و جواهر تهران نیز با صدور پیامی به واحدهای طلافروشی اعلام کرده است که مهلت تجهیز واحدهای صنفی به رایانه‌داری سیستم نرم افزاری فروشگاه یا دستگاه pos تا تاریخ ۹۲/۰۳/۳۱ تمدید شد.

 .

یک فعال بازار طلا که دارای یک واحد صنفی در بازار سبزه میدان است در خصوص نحوه اجرای دستورالعمل مذکور سازمان مالیاتی گفت: از این به بعد طلافروشان فاکتور سه برگی خواهند داشت که در آن مالیات بر ارزش افزوده مشخصاً قید می شود؛ بعد از اینکه عملیات خرید انجام شد طلافروشان باید در فواصل زمانی سه ماهه فاکتور سوم را به همراه یک لوح فشرده (CD) از خرید و فروش انجام شده در واحد صنفی خود را به سازمان مالیاتی تحویل دهند.

.

طلافروش دیگری اجرای قانون مذکور را موجب نارضایتی مردم می داند و می گوید: یک ماه قبل بازار باز هم برای جلوگیری از اجرای این قانون اعتصاب کرده بود اما چیزی تغییر نکرد و مجبوریم که این قانون را اجرا کنیم؛ با اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده سود طلافروشان کم می شود و باید مبلغی را به دولت بدهند.

.

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

آسوده كسيه كه موسسه نداره/ از کنترل کیفیش خبر نداره!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 9 اردیبهشت 1403