..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ سامانه نظارت الکترونیکی فعالیت حسابرسان را تسهیل می کند.

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

سامانه نظارت الکترونیکی فعالیت حسابرسان را تسهیل می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، مجید زاهدی وش در جریان مراسم تودیع و معارفه رئیس دیوان محاسبات گفت: دیوان محاسبات از سال ۸۹ برای تسریع در انجام وظایف دیوان این سامانه را طراحی کرد و در مراحل طراحی از تمام خبرگان بخش آی‌تی استفاده کرد.

وی افزود: به دستور رحمانی فضلی از سال ۸۹ کمیته سیاستگذاری و راهبری این پروژه طراحی شده که اولین بخش این پروژه به بررسی ذخیره‌سازی و بازخوانی اطلاعات پرداخته شد.

مدیر طرح سنا ذخیره‌سازی اطلاعات دیوان را به جهت حجم بالای مستندات مکتوب با اهمیت خواند و گفت: پس از مطالعه و بررسی بخش اول پروژه که همان ذخیره‌سازی و بازخوانی اطلاعات است، نهایتا به طراحی دیتاسنتر جدید رسیدیم.

وی با بیان اینکه این دیتاسنتر در فضایی به وسعت ۵۰۰ متر مربع مستقر شده و تمام تدابیر امنیتی برای حفاظت از آن اعمال شده است، گفت: این دیتاسنتر مسئول جمع‌آوری اطلاعات از تمام ادارات کل دیوان در کل استان‌هاست.

زاهدی وش افزود: سیستم‌های نرم‌افزاری حسابداری ادارات از تنوع خاصی برخوردار است، از این رو برای تبدیل این اطلاعات به شکل مورد نیاز به طراحی سیستم جدیدی نیاز بود که در نهایت به راحت‌ترین راه که همان سامانه سنا است رسیدیم.

به گفته وی در طرح سنا نرم‌افزار رابطی طراحی شده است تا اطلاعات دستگا‌ه‌هایی که از بودجه عمومی کشور استفاده می‌کنند پالایش و به شکل مورد نظر ما تبدیل شود.

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

زدست این تورم داد و بیداد/ هر آن‌چه دیده بیند دل که می‌‏خواد

نویسم نامه‌‏ای به مرکزی بانک/ بخواهم تا دلار هم گردد آزاد!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 1 اردیبهشت 1403