..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ افزایش خدمات و نرخ بیمه دانش‌آموزی

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

افزایش خدمات و نرخ بیمه دانش‌آموزی

 

فرشید سیاری در گفت‌و گو با ایسنا، اظهار کرد: امسال مبلغ بیمه دانش‌آموزی را با توجه به افزایش نرخ تعرفه‌های پزشکی و خدمات پزشکی افزایش دادیم تا سطح خدمات و تعهدات آن افزایش یابد.

 

وی با بیان اینکه امسال مبلغ حق بیمه برای هر دانش آموز 3000 تومان قرار داده‌ایم، افزود: با توجه به توافق‌هایی که در قرارداد با بیمه ایران داشتیم، انتظار می‌رود این بیمه به سطح واقعی خدمات برسد که این موارد شامل کاروان‌های راهیان نور و اردوهای دانش آموزی و سایر هزینه های پزشکی شود چراکه پیش از این ارقام واقعی نبود و آموزش و پرورش از راه‌های دیگری آن را جبران می کرد، در حالی که با این افزایش حق بیمه این کاستی ها رفع می‌شود.

 

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: در سال تحصیلی که گذشت با همکاری خوبی که بیمه ایران با آموزش و پرورش داشت، در پراخت تمام هزینه های پزشکی دانش آموزان حادثه دیده از جمله شین آبادی ها و سایر موارد همکاری لازم انجام شد.

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

از اين سمینارها‌‏ی حسابداری كسي معجز نمی‌بینه

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 10 فروردین 1403