..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ بررسی قانون استخدام در اروپا وآنچه شما باید بدانید

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

بررسی قانون استخدام در اروپا وآنچه شما باید بدانید

 

 

همیشه باید از تمام قوانین کار مطلع باشید حتی کارفرمایان باید این قوانین را در هنگام استخدام کارمندان به آنها یادآوری کنند. تمام سیاست های کاری که یک کارفرما باید داشته باشد این است که در چارچوب مقررات با کارمندان همکاری نماید این باعث موفقیت در کار میشود.

 

پرسش نامه هایی در زمینه بهبود وضعیت کار و شغل طراحی کنید و آنها را در اختیار کارمندان قرار بدهید با این کار شما از میزان رضایت شغلی آنها آگاه میشود. تبعیض قائل شدن در محیط کاری باعث بروز اختلاف میشود یک کارفرمای خوب هرگز نباید میان کارمندانش در احترام تبعیض قائل شود.

 

به همان میزان که قانون کار تغییر میکند بخش نیروی انسانی یک سازمان و شرکت باید سیاست های خود را در قبال این مقررات مشخص کند تا استخدام افراد مطابق با این مقررات باشد.

 

هر کسی باید قبل از استخدام از مقررات و قوانین کار که طبق وزارت کار مشخص میشود آگاهی کافی داشته باشد. مثلا شما باید بدانید که کارفرما میزان یک دوره ی حقوق شما را چه طور مشخص و تخمین میزند. ساعات اضافی کاری، مرخصی و سایر جزییاتی که در پرداخت حقوق شما دخیل هستند چه چیزهایی است. میزان مرخصی هایی که میتوانید در طول یک ماه بگیرید چه مقدار خواهد بود. اینها همه جزء قوانین و مقررات کاری است که یک کارمند در هنگام استخدام به نسبت کاری که انجام میدهد و ساعات کاری که مشغول است باید از آن آگاه باشد.

 

ساعت شروع و پایان کارتان و ساعات اضافه کاری به چه میزان افزایش حقوق برای شما خواهد داشت. شما باید برنامه ی منظم کاری را از کارفرما بخواهید و کارفرما باید برنامه روزانه را به شما ارائه دهد این جز مقررات است که در ساعات کاری برنامه ی مشخصی برای انجام امور اداری تنظیم شود. هر تغییر کاری در ساعات باید 24 ساعت قبل به کارمند ابلاغ شود و شما هم در صورت وجود کار ضروری باید قبل از آن کارفرما را مطلع کنید. این ها همه جزء قوانین و مقررات کار محسوب میشود که لازم است کارجویان از آن مطلع باشند.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

انبار رو آخر زمستون می‌‏شمارن!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 31 فروردین 1403