..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ تراکنش چیست؟وچرا بعضی تراکنش ها ناموفقند؟

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

تراکنش چیست؟وچرا بعضی تراکنش ها ناموفقند؟

 

به گزارش بانکی دات آی آر، به عمل اجرای دستورات در سیستم مدیریت بانک اطلاعاتی تراکنش می گویند. به عبارت خیلی ساده تر  تراکنش به عمل اجرای دستورات کاربر در بانک اطلاعاتی می گویند. تراکنش می تواند موفق یا ناموفق باشد.

تفاوت اصلي يك تراكنش با يك برنامه معمولي در محيط غير بانكي اين است كه تراكنش همواره دست های خود را به نشانه تسلیم در برابر نظام مديريت بانك اطلاعات (DBMS )بالا می برد و اين نظام در اعمال هرگونه كنترل و حتي به تعويق انداختن و ساقط كردن آن آزادي عمل دارد.

هدف اصلي از اينگونه كنترل ها و حذف و تعويق ها حفظ جامعيت و صحت بانك اطلاعات است .در بانك اطلاعات آنچه در درجه اول اهميت قرار دارد “داده” است نه برنامه .

عوامل اصلی تراکنش های ناموفق

عدم موفقیت در دریافت سرویس از شبکه‌ی شتاب عموما به ‏سرورهای شتاب مربوط نمی‌شود و در اغلب موارد عدم پول‌گذاری ‏و خرابی خودپرداز عوامل اصلي تراکنش‌های ناموفق است.‏

در كنار دو مورد يادشده مواردی چون اشکال ‏در سوییچ‌کارت بانک پذیرنده، اشکال در تارگاه فروشگاه ‏الکترونیک و یا تارگاه (وب سايت)بانک پذیرنده، اشکال در ‏سوییچ کارت بانک مقصد، اشکال در سامانه‌ی بانکداری متمرکز ‏بانک مقصد، اشکال در هر یک از خطوط و وسایل ارتباطی که ‏دارای پشتیبان نیستند و قطع برق و شبکه‌ی شعب به خصوص در ‏شعبی که از برق اضطراری استفاده نمی‌کنند از دلايل ديگري ‏است كه گاه مشتریان شتاب را با مشكل رو به رو مي‌كند.

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

24- وفاداری مدار از مختلسان/ که هر دم با سیاسیون سرایند!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 9 فروردین 1403