..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ تسلیم الکترونیکی لیست حقوق کارکنان

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

تسلیم الکترونیکی لیست حقوق کارکنان

در اين سيستم اطلاعات پرداخت کنندگان و دريافت کنندگان حقوق و ميزان حقوق و مزاياي پرداختي و ماليات مترتب بر آن به شکل فايل الکترونيکي از مؤدي دريافت و در پايگاه اطلاعاتي سازمان امور مالياتي ذخيره مي گردد. به همين منظور مؤدي مي تواند با ورود اطلاعات در نرم افزاري که توسط سازمان امور مالياتي ارايه مي شود فايل الکترونيکي مورد نظر را توليد و به واحد امور مالياتي ارايه نمايد و يا با استفاده از سيستم هاي نرم افزاري موجود خود، اقدام به تهيه فايل الکترونيکي با قالب مورد نظر سازمان نمايد.
توضيحات :
1. موديان محترمي كه قبلا اين نرم افزار را نصب كرده اند فقط آخرين ويرايش اجرايي را دانلود كرده و جايگزين فايل اجرايي نصب شده قبلي نمائيد.
2. به اطلاع موديان محترم مي رساند اين نرم افزار صرفا جهت ايجاد اطلاعات الكترونيكي ليست حقوق مي باشد و بعنوان سيستم حقوق و دستمزد قابل استفاده نيست.
3. شركتهايي كه فايلهاي مورد نظر را توسط نرم افزار اختصاصي خود توليد مي نمايند(طبق فرمت مورد تائيد سازمان در دفترچه راهنماي تهيه فايل الكترونيكي)، از اين نرم افزار جهت كنترل صحت اطلاعات و چاپ خلاصه ليست استفاده نمايند. تا در صورت وجود خطا قيل از مراجعه به واحد مالياتي مربوطه ار آن مطلع گردند.

 

بمنظور ورود به سامانه ارسال الکترونیک لیست مالیات حقوق ، در همین سایت منوهای سمت راست  به (تالار خدمات مالیاتی ) مراجعه فرمایید .  

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

حسابدار دست‌‏پاچه مالیات رو دو برابر می‌کنه!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 31 فروردین 1403