..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ تعرفه حق بیمه شخص ثالث ثابت ماند.

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

تعرفه حق بیمه شخص ثالث ثابت ماند.

 

 

به گزارش  ایرنا، محمدابراهیم امین در جمع خبرنگاران افزود: با وجود افزایش مبلغ دیه به میزان ۱۰ درصد در سال ۹۴ توسط رئیس قوه قضائیه، هماهنگی هایی با دولت و وزیر امور اقتصادی و دارایی و همچنین سندیکای بیمه گران برای تثبیت نرخ بیمه نامه ها توسط بیمه مرکزی انجام شد.
وی ادامه داد: البته چون دولت در سال گذشته توانست تورم را به کمتر از ۱۶ درصد کاهش دهد و سیر نزولی افزایش قیمت ها خود را نمایان کرد، صنعت بیمه در همراهی مردم و دولت تصمیم گرفت علیرغم افزایش مبلغ دیه حق بیمه ها را به میزان سال قبل ابلاغ کند تا در اجرای سیاست های کنترل تورم دولت نقش داشته باشد.
امین با بیان آنکه با وجود این امر اما عملا سرمایه بیمه نامه ها افزایش می یابد، افزود: مبنای رسیدگی پرونده های قضایی سقف سرمایه بیمه نامه های شخص ثالث خواهد بود.
رئیس کل بیمه مرکزی ادامه داد: از تمام کسانی که بیمه نامه آنها تمام نشده می خواهیم الحاقیه بیمه شخص ثالث را دریافت کنند زیرا حق بیمه شخص ثالث در ماه حرام ۲۲۰ میلیون تومان جانی و ۵،۵ میلیون تومان مالی تعیین شده است.
وی تاکید کرد: دارندگان وسایل نقلیه پولی بابت دریافت الحاقیه پرداخت نمی کنند.
امین گفت: از آنجا که دیه از ابتدای سال ابلاغ شده لذا از امروز جدول حق بیمه ها توسط بیمه مرکزی ابلاغ می شود، ضمن آنکه بیمه مرکزی مبلغ حق بیمه را رند کرده است تا مردم راحت تر برای خودروهای مختلف حق بیمه پرداخت کنند.
وی با تاکید بر اینکه الحاقیه صرفا به دلیل پرداخت پول نیست بلکه مردم باید بیمه نامه کامل در دست داشته باشند، افزود: بیمه نامه کامل شخص ثالث در سال جاری ۲۲۰ میلیون تومان جانی و ۵،۵ میلیون تومان مالی است لذا با دریافت الحاقیه دیه ۲۰۰ میلیون تومانی جانی به ۲۲۰ میلیون تومان در سال جاری افزایش می یابد.

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

اگه سرهم‌‏بندی کتاب شاخ بود، فلاني شاخش به‌‏ آسمون مي‌‏رسيد!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 10 فروردین 1403