..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ تعویق مالیات تجدید ارزیابی واحدهای تولیدی

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

تعویق مالیات تجدید ارزیابی واحدهای تولیدی

 

رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: اجرای مصوبه معافیت مالیاتی ناشی از تجدید ارزیابی واحدهای تولیدی تا ۳ ماه به تعویق افتاد.

 

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، شافعی رئیس اتاق بازرگانی با حضور در چهلمین جلسه شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت گفت: یکی از مباحثی که دیروز در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت ماده ۱۴۷ مالیات مستقیم بود که فعالان اقتصادی نسبت به آن نظراتی داشتند.

 

وی ادامه داد: در راستای این مصوبه هزینه‌های قابل قبول از سوی سازمان امور مالیاتی پرداخت می‌شد و دیوان عدالت اداری درباره آن رای‌هایی را صادر کرده بود.

 

شافعی بیان کرد: در جلسه دیروز در راستای این بخشنامه بررسی‌هایی انجام گرفت و مقرر شد معاون قوه قضائیه در دیوان عدالت اداری رای نهایی را صادر کنند.

 

رئیس اتاق بازرگانی با بیان اینکه دومین موضوعی که دیروز در جلسه مورد بررسی قرار گرفت باز هم مرتبط به سازمان امور مالیاتی بود، گفت: معافیت مالیاتی ناشی از تجدید ارزیابی واحدهای تولیدی موضوعی بود که در جلسه امروز شورا بررسی شد که این معافیت نظر مثبت دولت و وزارت صنعت را به همراه داشت.

 

وی تاکید کرد: در نهایت مقرر شد سازمان امور مالیاتی اجرای این مصوبه را تا ۳ ماه به تعویق بیاندازد و بابت ارزیابی از پیش‌واحد تولیدی مبلغی را دریافت نکند چرا که این موضوع در حال حاضر در مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است.

 

شافعی بیان کرد: از آنجایی که بسیاری از واحدهای تولیدی کالا به صورت اعتباری وارد کشور می‌کنند خواستار ثبت سفارش هستند تا کالا ترخیص و ارز اختصاص یابد و این اعتبار ارزی در اختیار  فروشندگان خارجی و خریداران داخلی قرار بگیرد.

 

وی بیان کرد: مقرر شد این موضوع در کمیته ۴ جانبه بانک مرکزی، وزارت صنعت، اتاق بازرگانی و مجلس مورد بررسی قرار گیرد.

 

 

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

24- وفاداری مدار از مختلسان/ که هر دم با سیاسیون سرایند!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 10 فروردین 1403