..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ تیم کاری چگونه باید باشد؟

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

تیم کاری چگونه باید باشد؟

به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر هر تیم کاری باید داری یک مشاور باشد حال این مشاور میتواند مثل یک وکیل عمل کند و در هر زمینه ای به شما مشاوره دهد یا اینکه یک مشاور با تجربه در امر بیزینس باشد. مدیران حتما به مشاوره نیاز دارند مشاوره در امور بازرگانی یا کسب و کار لازم است البته نه به صورت همیشگی بلکه در مواقع حساس وجود مشاوره برای کارمندان هم مثبت است.

 

آنچه که بیش از هر چیزی در یک تیم باعث موفقیت میشود روابط بین اعضای تیم است. یک مدیر باید به گونه ای اعضای تیم خود را انتخاب کند که همه یکدست باشند البته ممکن است افراد از لحاظ خلق و خو با هم متفاوت باشند اما از لحاظ توانایی انجام امور باید یکدست باشند نه اینکه افراد تنبل و بی مسئولیت را در کنار افراد مسئولیت پذیر قرار دهیم. یک تیم کاری خوب میتواند مشتری ها را جذب کند آنها را نگه داشته و درآمد زایی کند تیم کاری که فعال است کار سریع تر انجام شده و نقصی باقی نمی ماند که باعث کند شدن کار شود.

 

مدیران باید ترجیحا در تیمشان را مجهز به یک فرد باتجربه یا مشاور کنند البته این مشاور میتواند خود مدیر هم باشد به هر حال در هر کاری ممکن است مشکلات یا مسائل گوناگون به وجود بیاید که اعضای تیم نتوانند به حل و فصل آن بپردازند بنابراین همیشه به عنوان یک مدیر از روابط کاری کارمندان و مشکلات آنها آگاه باشید.

 

مدیران باید به گونه ای اعضای تیم کاری شان را کنار یکدیگر بچینند که اگر فردی کم تجربه در کنار فرد با تجربه قرار گرفت بتواند از دانسته های او استفاده کند آسیبی که تیم کاری در اغلب اوقات میبیند ناشی از عدم وجود علاقه افراد به کار گروهی است. در هنگام استخدام کارمندان اگر نحوه ی کار شما گروهی و تیمی است حتما از علاقه آنها به کار گروهی بپرسید بعضی از افراد تمایلی ندارند کارشان را تقسیم کنند یا کار را با چند نفر به انجام برسانند آنها اگر کار را به تنهایی پیش ببرند عملکرد بهتری داشته و تسلطشان روی کار بیشتر خواهد بود بنابراین بعضی از افراد ذاتاً نمیتوانند کار گروهی انجام دهند بنابراین در یک تیم کاری موفق نخواهند بود.

 

برخی از کارمندان هم به دلیل عدم وجود اعتماد به نفس نمیتوانند در یک تیم کاری فعالیت کنند چون در مقابل تجربیات دیگران ضعف نشان میدهند یا مهارت های خود را دست کم میگیرند. بنابراین مدیران باید دقت کنند که فعالیت کارمندان به صورت گروهی اگر تاثیر مثبت نداشته باشد حتما در کاهش میزان فرآیندی که میخواهد آن تیم را به موفقیت برساند تاثیر خواهد داشت.

 

شما باید سطح انتظارات تان را از همان اول برای کارمندان بازگو کنید اگر کار شما گروهی است باید به آنها گوشزد کنید که گروهی کار کردن دارای چه اصولی است که آنها باید حتما آن را رعایت کنند. حتی اگر کسب و کار شما به نوعی به کار غیر گروهی هم انجام میشود باز باید کارمندان تان روحیه ی کاری بالا داشته باشند چون کار در نهایت با تکمیل شدن قسمت های مختلف به سرانجام میرسد. بنابراین بیش از هر چیزی میزان علاقه کارمندان به کار را بسنجید علاقه در افراد باعث انگیزه آنها میشود برخی از کارمندان از شغل خود رضایت داشته و از کارشان لذت میبرند این همان رمز موفقیت در کار است.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

حسابدار دست‌‏پاچه مالیات رو دو برابر می‌کنه!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 6 اردیبهشت 1403