..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ خدمت سربازی در جبهه جزو مشاغل سخت و زیان آور محاسبه می شود.

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

خدمت سربازی در جبهه جزو مشاغل سخت و زیان آور محاسبه می شود.


مدیرکل تامین اجتماعی خراسان رضوی با اعلام این خبر به خراسان رضوی گفت: افرادی که خدمت سربازی خود را در جبهه های نبرد حق علیه باطل به انجام رسانده اند و یا داوطلبانه در جبهه بوده اند با داشتن سایر شرایط مقرر در قانون می توانند از این مدت در سوابق بازنشستگی بهره مند شوند.

قوامی در توضیح شرایط مقرر در قانون به خراسان رضوی افزود: نمایندگان مجلس مصوب کرده اند کسانی که ۷ هزار و ۳۰۰ روز در یک یا چند شغل زیان آور اشتغال داشته باشند مشمول قانون بازنشستگی ۲۰ ساله شوند ولی در حال حاضر اگر افرادی دارای خدمت جبهه باشند و سنشان به ۵۰ سال برسد می توانند از خدمت جبهه خود به عنوان سخت و زیان آور استفاده کنند.

وی متذکر شد: به عنوان نمونه اگر فردی ۱۸سال سابقه خدمت سخت و زیان آور دارد با ۲ سال جبهه او به ۳۰ سال رسیده و سن او هم به ۵۰ سال برسد می تواند بازنشسته شود.

وی گفت: در حال حاضر هر کسی که ۷ هزار و ۳۰۰ روز در مشاغل سخت و زیان آور سابقه بیمه داشته باشد می تواند بدون شرط سنی برای بازنشستگی اقدام کند.وی گفت: پرداخت بیمه سخت و زیان آور برای خدمت در جبهه توسط فرد ضروری است و باید مبلغ تعیین شده توسط تامین اجتماعی را پرداخت کند.

 

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

سهامدار عمده كه دو تا شد، شرکت یا منحل می‌‏شه یا ورشکست

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 9 فروردین 1403