..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ دریافت سود از ثروتمند و پرداخت وام بدون بهره به وام گیرنده در سوئیس

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

دریافت سود از ثروتمند و پرداخت وام بدون بهره به وام گیرنده در سوئیس

 در سوئیس، بانک ها ماهیانه یک درصد جهت حق نگهدارى پول از مشتری می گیرند، ولی از دریافت سود بانکی از وام گیرنده ها خبری نیست.

به گزارش بولتن نیوز، در بانکهای ایران ،سالی حد اقل ٢٠درصد به سپرده ثروتمندان سود می دهند، در عوض حد اقل ٢٨ درصد بهره از وام گیرندگان (افراد محتاج) دریافت می کنند.

اقتصاد سوئیس با ۴۷۳٫۳ میلیارد دلار تولید ناخالص داخلی که ۷۱ درصد ان از محل خدمات، حدود ۲۷٫۷ درصد از محل صنعت و ۱٫۳ درصد از محل کشاورزی تامین می شود یکی از باثبات‌ترین اقتصادهای جهان است.

نگاهی به صادرات سوئیس نشان میدهد که این کشور با صادرات ۲۸۸ میلیارد دلاری که شامل صادرات خدمات و کالاهایی مانند دستگاه های مکانیکی، مواد شیمیایی، فلزات، ساعت مچی و محصولات کشاورزی می شود از محل صنایع این کشور و متخصصین و نیروی کار ان به دست امده است.

ضریب جینی که فاصله طبقاتی در جامعه را نشان میدهد با ۲۹ درصد یکی از بهترین حالتهای ممکن برای زندگی در جهان است و نشان می دهد که توضیع درامد در این کشور به شکل مناسبی بین اقشار جامعه تقسیم می شود.

سیاست‌های پایدار امنیت مالی و ثبات سیاسی سوئیس را تبدیل به بهشت سرمایه‌گذاران و سپرده‌گذاران بانکی کرده است که این باعث شده تا اقتصاد سوئیس تا حد زیادی وابسته به سرمایه گذاری خارجی باشد.

حال سوال اینجا است که در کشوری مثل ایران که بودجه و اقتصاد آن به شیرهای منابع عظیم نفت و گاز متصل است و از نیروهای متخصص بسیاری بهره مند است چرا نظام بانکی نمی تواند همچون سوئیس از یک اقتصاد اسلامی و نظام بانکی بدون ربا برخوردار باشد.

منبع:بولتن نیوز

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

رشوه که از در وارد شه، بندها(ی حسابرسی) از در دیگه می‌ره بیرون!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 5 اردیبهشت 1403