..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ کمک هزینه ازدواج، هدیه سازمان تأمین اجتماعی به بیمه شدگان است.

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

کمک هزینه ازدواج، هدیه سازمان تأمین اجتماعی به بیمه شدگان است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی،‏ محمد حسن زدا با اعلام این مطلب افزود: این کمک هزینه به بیمه شدگانی پرداخت می شود که ‏برای نخستین بار ازدواج می کنند و میزان آن، معادل یک ماه متوسط مزد یا حقوق بیمه شده است ‏مشروط بر اینکه از حداقل دستمزد مصوب شورای عالی کار در زمان عقد کمتر نباشد.‏

وی اظهار داشت: متوسط مزد یا حقوق هر بیمه شده از تقسیم کردن مجموع حقوق دریافتی بیمه شده در ‏دو سال قبل از ازدواج که بر مبنای آن از وی حق بیمه کسر شده است، بر عدد ۲۴ (تعداد ماه های دو ‏سال) به دست می آید.
‏زدا افزود: دائم بودن نوع عقد ازدواج وثبت آن در دفتر اسناد رسمی، ‏قطع نشدن رابطه استخدامی بیمه شده با کارفرما در تاریخ عقد و پرداخت حق بیمه حداقل ‏‏۷۲۰ روز در پنج سال پیش از ازدواج از شرایط بهره مندی کمک هزینه ازدواج بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی ‏است.
معاون فنی ودرآمد سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه در صورتی که زوجین در زمان عقد حائز شرایط دریافت کمک ازدواج باشند ، حمایت ‏مذکور به هردو نفر آنان پرداخت می شود، تصریح کرد: حتی بیمه شدگان واجد شرایط که در سال های گذشته عقد کرده اند اما کمک هزینه ازدواج را از سازمان تأمین اجتماعی دریافت نکرده اند، در صورت احراز شرایط نیز می توانند با مراجعه به شعب تامین اجتماعی، کمک هزینه ازدواج خود را دریافت کنند.

‏زدا گفت: به همراه داشتن اصل دفترچه درمانی بیمه شده، اصل و ‏تصویر تمامی صفحات شناسنامه بیمه شده و همسرش و اصل و تصویر همه صفحات عقدنامه هنگام ‏مراجعه به شعبه تامین اجتماعی برای دریافت کمک هزینه ازدواج ضروری است.‏

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

انجمن‌‏های حسابداری هفت دست، بالندگی و ارتقا هیچی

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 9 فروردین 1403