..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ در این جلسه موضوع تقاضای تمدید قانون مدیریت خدمات کشوری تا پایان سال ۱۳۹۳ برای تقدیم به مجلس شورای اسلامی از سوی اعضای دولت به تصویب رسید.

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

در این جلسه موضوع تقاضای تمدید قانون مدیریت خدمات کشوری تا پایان سال ۱۳۹۳ برای تقدیم به مجلس شورای اسلامی از سوی اعضای دولت به تصویب رسید.

 

 

رحیم زارع در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت اظهار داشت: در جلسه امروز کمیسیون اقتصادی علی عسگری رئیس سازمان امور مالیاتی حضور یافت و مطالبی در زمینه بررسی و تصحیح لایحه اصلاح مالیاتهای مستقیم مطرح شد تا در صورت وجود نقایص احتمالی تصحیح شود.

نماینده مردم آباده، بوانات و خرم بید درمجلس شورای اسلامی افزود: قرار بر این شد کمیسیون اقتصادی تا دو هفته آینده بررسی های لازم در خصوص نیاز به تصحیح لایحه مالیات های مستقیم را انجام دهد و نتیجه را اعلام  کند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس یادآور شد: در جلسه امروز کمیسیون اقتصادی نشستی با گروه اقتصادی اسلامی مرکز تحقیقات مجلس برگزار شد تا نظرات کارشناسی آنها در قانونگذاری و همچنین لوایح اقتصادی لحاظ شود و همچنین در جلسه امروز کمیسیون آسیب شناسی در خصوص موضوعات اقتصادی  صورت گرفت.

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

انجمن‌‏های حسابداری هفت دست، بالندگی و ارتقا هیچی

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 31 فروردین 1403