..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ سه راز یک تجارت خوب چیست؟

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

سه راز یک تجارت خوب چیست؟

به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر شرکتهای خوب و تجارت های برتر همیشه به دنبال استفاده از فرصت ها برای خدمات و جذب مشتری بیشتر هستند آنها وارد فضای رقابتی شده و تلاش میکنند که در نوع خود بهترین باشند. اما 3 عامل به طور کلی باعث پیشرفت و موفقیت یک تجارت میشود.

 

تلاش برای رسیدن به هدف
کشف چیزهای جدید
ارزیابی خود

 

قطعا تلاش برای رسیدن به هدف میتواند مهمترین راز برای موفقیت تجارت ها باشد و البته جزء اولویت های یک تجارت موفق نیز هست. فقط پول و درآمد زایی تنها هدف تجارتهای موفق نیست بلکه پیشرفت و گسترش در کار نیز از اولویت های آنها است علاوه بر اینها ارائه خدمات بهتر و جذب مشتری بیشتر و محبوبیت در میان مصرف کنندگان از اهداف مهم هر تجارت است.

 

ریچارد برنسون معتقد است که با یادگیری چیزهای جدید میتوان دنیا را متحول نمود چون هرچه بیشتر به یادگیری و کشف چیزهای جدید بپردازیم بهتر از قبل میتوانیم برنامه ریزی کنیم و بهتر از قبل میتوانیم تجارت خود را به روز کنیم. ریچارد برنسون موفقیت خود و گروه Virgin را یادگیری و کسب علم و دانش هرچه بیشتر برای موفق شدن و گسترش و پیشرفت دانسته است.

 

ارزیابی از یک تجارت بیشتر به معنای بررسی میزان پیشرفت و توسعه و البته میزان بهبود عملکرد آن نسبت به قبل است. چون ارزیابی باعث میشود که نقاط قوت و ضعف خود را بسنجیم و در کنار آن راه حل هایی برای بهبود نقاط قوت خود داشته باشیم.

 

ارزیابی باید چند جانبه باشد یعنی اینکه هم کارمندان و هم عملکرد خود شرکت، ارائه خدمات، جذب مشتریان، میزان درآمد زایی و… را ارزیابی کنیم چون هر کدام از اینها میتوانند تاثیری متفاوت روی کار داشته باشند و مجموع تمام اینها باعث پیشرفت کار خواهد شد.
در نهایت اینکه به اشتراک گذاری ایده های کاری در یک محیط اداری باعث افزایش و بهبود روش های کاری میشود. شاید صحبت و گفت و گو در مورد ایده های کاری با کارمندان هر چند وقت یکبار بتواند با ایجاد تغییر در روشهای کاری نتیجه ی بهتری از فعالیتها و کارهایی که در طول روز داریم ارائه دهد.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

اون قدر ممیز دیده که حسابدار شده

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 30 فروردین 1403