..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ عاقبت شوخی با بیت المال

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

 

 

به گزارش بانکی دات آی آر،در قسمت اول به سراغ کارکنان ستادی رفتیم، این بار هم یک داستان جالب دیگر از کارکنان فنی بانک را از زبان خودشان بشنوید.

 

وقتی وارد یک محیط کاری می شوی اول با همه همکاری اما بعد از گذشت ماه ها و سال ها بعضی ها از همکار نزدیک تر شده و دوستت می شوند و برخی هم پا فراتر گذاشته و برادر و یا حتی نزدیک تر از برادرت می شوند.

 

ماجرای من و دوستم هم همین طور است سال هاست با هم در بخش فنی بانک مشغول کار شدیم و الان مثل دو تا برادر هستیم . البته برادر های شیطون .

 

همیشه در سیستم داخلی بانک برای همدیگه پیام های طنز و جوک می فرستیم که خستگی کار در بره کارما شیفتی و بسیار حساس است گاهی موقعی که مردم درتعطیلات و سفر اند ما تا دیر وقت باید سرکار باشیم.

 

آن روز طبق معمول یک جوک دست اول و خیلی به اصطلاح خفن  به دستم رسید از طریق سیستم ارسال پیامک انبوه سازمان خواستم آن را برای دوستم بفرستم.

 

راستش هر از چند گاهی این کار را می کردم ، بله می دانم کار بدی است که از اموال شرکت استفاده شخصی کرد الان این را خیل خوب درک کردم.

 

پیامک را فرستادم و رفتم پی کارم. غافل از اینکه به جای ارسال شخصی پیامک در کسری از ثانه ارسال عمومی شده بود. البته به شکل خودکار تنها برای 5 نفر از مشتریان بانک که در لحظه مشغول عملیات بانکی بودند ارسال شده بود.

 

فکر کنید از شماره بانکتان برای شما یک پیامک جوک بیاید چه فکری می کنید؟!

 

به هر حال وقتی متوجه اشتباهم شدم که رئیسم هم در بررسی هاش به موضوع پی برده بود سریعا به شعب آن مشتریان اطلاع داده بود که در صورت مراجعه از آنها عذر خواهی بشه و یک کارت هدیه هم بهشان تقدیم بشه.

 

و اما بخش هیجان انگیز ماجرا .

 

بله تنبیه من.

 

وقتی متوجه شدم رئیسم پی به ماجرا برده پی اخراج را به تنم مالیدم و گفتم بی چاره شدی . شوخ طبعی کار دستت داد.به دوستم هم گفتم تو اصلا غصه نخور اشتباه از من بوده خودم هم عواقبش رو می پزیرم.

 

خدا خیرش بده رئیس اخراجم نکرد. اما حسابی توبیخ شدم. گزارش کار در پرونده ام درج شد و هزینه تمام کارت های هدیه  هم از حقوقم کسرشد.

 

چند ماهی هم جرات نداشتم جلوی رئیس آفتابی بشم.

 

الان به شدت درک کردم که از امکانات بانک برای کارهای شخصی استفاده نکنم.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

حسابرس بی‌کار، خواب تایم‏شیت می‌‏بینه!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 30 فروردین 1403