..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ قانون معافیت مالیاتی کارکنان دولت اصلاح شد.

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

قانون معافیت مالیاتی کارکنان دولت اصلاح شد.

 

اسماعیل جلیلی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت با تشریح جزئیات جلسه ظهر امروز کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۳ ، افزود: در این جلسه دو مورد ارجاعی به رای گیری گذاشته و  اصلاح شد.

نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی،  با اشاره به اینکه یکی از موارد بررسی و اصلاح  شده،  موضوع معافیت مالیاتی کارکنان دستگاه های دولتی بوده است، تصریح کرد: براین اساس مصوب شد، تا سقف یک میلیون تومان، یعنی افرادی که از یک  تا ۷ میلیون تومان حقوق می گیرند ۱۰ درصد معافیت مالیاتی برخوردار می شوند.

جلیلی با اشاره به اینکه در بحث معافیت مالیاتی دیگر بین کارکنان بخش دولتی و خصوصی تفاوتی وجود ندارد، افزود: بر این اساس کسانی که بیشتر از ۷ میلیون تومان  درآمد دارند باید ۲۰ درصد مالیات بپردازند.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه از بررسی  الحاق  یک بند به تبصره ۲  ارجاعی از صحن علنی را در جلسه امروز این کمیسیون عنوان کرد و گفت: موضوع دیگر بحث الحاقی ۵ به تبصره ۲ بود ،  که براساس آن وزارت نفت باید  ۱۵۰۰ میلیارد تومان در اختیار شرکت های قیر سازی  قرار  می داد.

جلیلی با بیان اینکه این بند هم با رای گیری اعضا  اصلاح شد، افزود: براین اساس ،  وزارت نفت ملکف شد ۵۰۰ هزار تن قیر رایگان به وزارت راه و شهرسازی بدهد.

این نماینده مردم در مجلس نهم با اشاره به اینکه بودجه مورد نیاز برای ارائه قیررایگان  تقریبا معاول ۶۰۰ میلیارد تومان است گفت: این منابع  از اعتبارات شرکت نفت کاسته خواهد شد.

عضوکمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۳   ادامه داد: وزارت نفت باید قیر حاصله را به وزارت راه و شهرسازی دهد تا از طریق این وزارتخانه بین  شهرداریها و بنیاد مسکن به نسبت تقسیم شود.

یادآورمی شود: جلسه کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۳ بعداز ظهر امروز از ساعت ۱۳ شروع شد و تا ۱۴ ادامه  داشت.

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

کار در سازمان (حسابرسی) و ما گرد جهان می‌‏گردیم!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 31 فروردین 1403