..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ مالیات مودیان مشاغل تقسیط می شود/ معافیت تاکسیرانان و وانت بارها از مالیات سال۹۲

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

مالیات مودیان مشاغل تقسیط می شود/ معافیت تاکسیرانان و وانت بارها از مالیات سال۹۲

 

به گزارش رسانه مالیاتی ایران، علی عسکری از ارائه تسهیلات به مودیان مالیات بر درآمد مشاغل خبرداد و گفت: این گروه از مودیان با ارائه اظهارنامه مالیاتی خود به صورت الکترونیکی و پرداخت بخشی از مالیات ابرازی، می توانند باقیمانده مالیات مربوطه را تقسیط نمایند.

 

وی با بیان اینکه برای تقسیط نیازی به مراجعه به ادارات مالیاتی در تیرماه نمی باشد، تصریح کرد: مودیان می توانند حداکثر تا پایان مرداد ماه برای تقسیط باقیمانده مالیات خود به ادارات مالیاتی مراجعه نمایند.

 

رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه امکان ارائه اظهارنامه های مالیاتی به صورت الکترونیکی از ابتدای خرداد ماه فراهم شده است، اظهارداشت: مودیان محترم می توانند با مراجعه به سامانه WWW.TAX.GOV.IR اظهارنامه مالیاتی خود را به صورت الکترونیکی ارائه نمایند. وی، خاطرنشان کرد: مودیان مالیاتی می توانند مالیات خود را نیز به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه مذکور پرداخت نمایند.

تاکسیرانان و وانت بارها از پرداخت مالیات بر عملکرد سال ۹۲ معاف هستند.

 

علی عسکری با اشاره به تسهیلات در نظر گرفته شده برای مودیان صاحبان مشاغل خودرو گفت: با توجه به اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه ها و افزایش میزان معافیت مالیاتی برای عملکرد سال ۹۲، برخی مشاغل خودرو مانند تاکسی‌ها و وانت‌بارها با توجه به درآمد مشمول و افزایش پایه معافیت، در دامنه مودیان معاف برای عملکرد سال ۹۲ قرار می گیرند.

 

وی افزود: به همین ترتیب روز گذشته ابلاغ شد که دارندگان تاکسی و وانت برای عملکرد سال ۹۲ با توجه به این‌که درآمد مشمول مالیات در دامنه معافیت قرار می‌گیرد، مشمول پرداخت مالیات برای عملکرد سال ۹۲ نخواهند شد.

 

رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور تصریح کرد: تاکسی‌داران و وانت‌ بارها باید اظهارنامه مالیاتی خود را به صورت الکترونیکی ارائه دهند تا از این تسهیلات بهره مند شوند. وی خاطرنشان کرد: سایر مشاغل خودرو نیز بایستی نسبت به ارائه اظهارنامه مالیاتی به صورت الکترونیکی اقدام نموده و مالیات مربوطه را نیز به صورت الکترونیکی پرداخت نمایند. گفتنی است، امسال اظهارنامه های مالیاتی و همچنین پرداخت مالیات ابرازی کاملا به صورت الکترونیکی بوده و با اخذ کد رهگیری نیازی به ارسال نسخه کاغذی اظهارنامه مالیاتی به ادارات مالیاتی نیست.

 

 

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

از اين سمینارها‌‏ی حسابداری كسي معجز نمی‌بینه

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 9 فروردین 1403