..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ معافیت مالیاتی شعاع ۳۰ کیلومتری شهرها /افزایش مهلت بازپرداخت بدهی شرکت‎های صنعتی

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

معافیت مالیاتی شعاع ۳۰ کیلومتری شهرها /افزایش مهلت بازپرداخت بدهی شرکت‎های صنعتی

به گزارش ایسنا، محسن صالحی‎نیا در رابطه با جلسه حل مشکلات زاگرس خودرو بروجرد، یخچال سازی بوژان و آب معدنی بیشه اظهار کرد: در رابطه با بدهی‎هایی که این شرکت‎ها داشتند با توجه به اینکه دولت مصوب کرده شرکت‎هایی که به حساب ذخیره ارزی بدهی داشتند با توجه به افزایش ارز بانک‎ها اختیار دارند تا دو برابر مدت بازپرداخت را افزایش بدهند که در این زمینه با بانک توافق و هماهنگی شده است.
وی اضافه کرد: بحث دیگر در مورد معافیت مالیاتی شعاع ۳۰ کیلومتری شهرها بود که با توجه به قانون اصلاح مالیات‎ها که در حال حاضر در مجلس است و مراحل آخر تصویب را طی می‎کند از آن مسیر شرکت‎ها می‎توانند مشکلات خود را در مورد بدهی‎های خود حل و فصل کنند. صالحی‎نیا ادامه داد: بحث دیگر در مورد نحوه نقل و انتقال پول برای خرید اجزای قطعات و یدک زاگرس خودرو بود که هماهنگی شده با بانک مرکزی تا مشکل آنها حل شود.
معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن وتجارت افزود: در رابطه با تخصیص سرمایه در گردش یخچال‎سازی بوژان لرستان، پس از تعیین تکلیف، به بانک‎ها و محل منابع موجود معرفی می‎شوند. همچنین این کارخانه طرحی برای توسعه دارند که مدتی است به دلیل مشکلاتی که داشته مانند شمول ماده ۱۴۱ و سایر مسائل که حل نشده قرار است مدیران بانک صنعت و معدن و شرکت سرمایه‎گذار آنها که قبلاً آنرا خریداری کردند هماهنگی داشته باشیم تا با هماهنگی و اقداماتی که خود سرمایه‎گذار انجام می‎دهد بتوانیم شرایط را برای طرح توسعه آنها انجام دهیم.

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

تقلب چشمه‌ی زاینده است و دولت پاینده!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 6 اردیبهشت 1403