..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ محاسبه مستمری بازنشستگی براساس میانگین حق بیمه پرداختی دو سال آخر

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

محاسبه مستمری بازنشستگی براساس میانگین حق بیمه پرداختی دو سال آخر

 

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کاربری در صفحه مشکلات مردم نوشته است: پدرم دارای ۲۷ سال سابقه بیمه و ۳ سال بیمه بیکاری است. و با بیمه بیکاری بازنشسته شده والان حداقل حقوق بازنشستگی را دریافت میکنه درصورتی حق بیمه استادکاری و بیشتر از حداقل حق بیمه را پرداخت کرده. آیا میشود برای افزایش حقوق بازنشستگی کاری کرد؟مثلا دوباره تا ۲ سال حق بیمه با حقوق بالا پرداخت کنه وبعد از ۲ سال با حقوق کار جدید بازنشسته بشه.

در این باره روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی پاسخ داد:  محاسبه مستمری بازنشستگی بر اساس میانگین حق بیمه پرداختی در دو سال آخر خدمت صورت می گیرد. متاسفانه بعضی از کارفرماها حقوق واقعی کارگر را مبنای کسر حق بیمه و پرداخت آن قرار نداده و چنین اجحافاتی را در حق کارگر روا می دارند و بیمه شده و کارگر نیز پیگیر قضیه نمی شود. در صورتی که بیمه از حقوق کارگر است و نتیجه مادی آن به کارگر بر می شود. افزایش حقوق باید به تدریج و بر اساس افزایش سنوات فرد صورت بگیرد و در صورتی که افزایش دستمزد فرد ناشی از ارتقاء شغلی نبوده و در دوسال آخر بطور غیر متعارف افزایش یابد میانگین ۵ سال آخر برای محاسبه مستمری بازنشستگی ملاک قرار می گیرد

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

اگه سرهم‌‏بندی کتاب شاخ بود، فلاني شاخش به‌‏ آسمون مي‌‏رسيد!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 9 فروردین 1403