..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ موارد قانونی اجرای بیمه زنان خانه‎دار و کارگران ساختمانی در مرحله تصویب است.

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

موارد قانونی اجرای بیمه زنان خانه‎دار و کارگران ساختمانی در مرحله تصویب است.


به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری خانه ملت؛ ایرج عبدی در گفت و گو با ایسنا، بیان کرد: موارد قانونی اجرای بیمه زنان خانه‎دار و کارگران ساختمانی در مرحله تصویب است.

وی با بیان اینکه اگر بودجه این قانون از سوی دولت پرداخت نشود مجلس موظف است که این بودجه را تأمین کند و این مهم در کمیسیون اجتماعی مجلس مطرح شده است، اظهار کرد: طرحی جامع‎تر از بیمه زنان خانه‎دار با عنوان بیمه اجتماعی فرهنگی در دست اجرا داریم که کلیات آن تصویب شده و منتظر هستیم که جزئیات نیز به تصویب مجلس برسد.

عبدی بیان کرد: پیگیر هستیم که دولت ملزم شود براساس طرح بیمه اجتماعی فرهنگی افراد بالای ۱۸ سال که از هیچ بیمه‎ای برخوردار نیستند را بیمه کند.

نماینده مردم خرم‎آباد و چگنی در مجلس اضافه کرد: بیمه اجتماعی ارتباطی با بیمه سلامت ندارد چرا که بیمه اجتماعی شامل از کار افتادگی، بازنشستگی و فوت است و بیمه درمان مربوط به بیمه سلامت ایرانیان است.

وی گفت: کسی که از بیمه اجتماعی برخوردار است نیازی نیست که از بیمه درمان استفاده کند چرا که این‎دو، دو موضوع جدا از هم هستند.

عبدی خاطرنشان کرد: پیگیریم که این مهم را در مجلس جا بیندازیم چرا که با نهادینه شدن بیمه اجتماعی فرهنگی در کشور بسیاری از موضوعات اجتماعی در کشور برطرف می‎شود.

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

براي يك ناحسابرس، در جامعه رو نمي‌‏بندن!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 6 اردیبهشت 1403