..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ نصب کد شناسائی اصالت کالاهای واردات از ۱۵ آذر الزامی شد

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

نصب کد شناسائی اصالت کالاهای واردات از ۱۵ آذر الزامی شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسعود کرباسیان در حاشیه جلسه معاون اول رئیس جمهور با وزیر و معاونان وزیر اقتصاد افزود: با تعیین شناسه ای برای کالاها ، مصرف کننده ها مطلع می شوند که این کالا از طرق قانونی وارد شده است ، از نوع و کیفیت ان کالا مطمئن می شوند و کالا هم قابل رهگیری است.

وی افزود : طبق قانون مقابله با قاچاق کالا و ارز با هماهنگی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و وزارت ارتباطات و وزارت صنعت معدن و تجارت مقرر شد گوشی های تلفن همراه وارداتی با این کد ، شناسایی و قیمت گذاری شود.
کرباسیان گفت : این طرح ، این امکان را برای خریداران فراهم می کند که با وارد کردن این شناسه بفهمند ایا کالای مورد نظر انها به صورت رسمی امده یا قاچاق وارد شده است.
وی افزود : خوشبختانه پارسال با وجود افزایش فقط ۵ درصد واردات ، درامد ما ۶۵ درصد افزایش داشت.
رئیس کل گمرگ به کاهش جدی واردات خودرو اشاره کرد و گفت: واردات خودرو از تعرفه بیش از ۴۰ درصدی برخوردار است و پیرو آن درامد ها باید کاهش یابد اما غیر از درامدهای ناشی از واردات خودرو ، شاهد افزایش درامدهای گمرگی هستیم.
وی افزود : از زمان ممنوعیت واردات خودروهای بالای ۲۵۰۰ سی سی که با مصوبه هیات دولت انجام شد ، وارداتی از این خودروها نداشته ایم.
کرباسیان گفت : فقط حدود ۱۰۰دستگاه وانت و ۱۵ تا ۱۶ دستگاه خودروهای ویژه سفارتخانه با حجم موتور بالای ۲۵۰۰ سی سی وارد شده است.

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

چه علی‌‏ الراسیه كه ممیزش هم گريه مي‌‏كنه!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 1 اردیبهشت 1403