..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ هزینه های شخصی و هزینه های مربوط به کار را جدا کنید

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

هزینه های شخصی و هزینه های مربوط به کار را جدا کنید

 

فردریک دیلی نویسنده ی کتاب “مالیات برای کسب و کار های کوچک”  میگوید:” همیشه زمانی که با دوستانم به تفریح میرفتم برای هر کاری یا هر چیزی پول هایم را خرج میکردم و در واقع نمیدانستم که راه پول خرج کردن چگونه باید باشد”. او همچنین اضافه میکند که “پول به سختی بدست می آید پس باید درست و منطقی خرج شود”.

 

انتظار اغلب افراد این است که یک پیوندی بین حساب شخصی با حساب کاری ایجاد کنند اما این نکته ی بسیار مهمی است که بدانید حساب کاری برای خیلی از موارد در نظر گرفته شده شما از این حساب و ذخیره برای پرداخت مالیات، حقوق کارمندان، وام و… استفاده میکنید البته حساب شخصی هم اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا اندوخته ی شما محسوب میشود. شما از هزینه های شخصی برای دخل و خرج زندگی، سفر، آموزش و… استفاده می کنید بنابراین برنامه ریزی صحیح باید به شما کمک کند تا این حساب ها را از یکدیگر جدا کنید.

 

گاهی اوقات در زندگی شاید نیاز مالی پیدا کرده و مجبور باشیم از حساب کاری برای موارد شخصی استفاده کنیم و به خودمان هم قول دهیم که مبلغی که برداشت کردیم به حساب کاری مان بازگردانیم اما آیا واقعاً این مبلغ به حساب کاری بازگردانده می شود؟

 

گاهی اوقات سفر را با دوستان تجربه میکنیم و گاهی با خانواده در این جور مواقع نیاز مالی ما بیشتر میشود بنابراین حساب دخل و خرج را باید با جزییات بیشتری بررسی کنید برای سفر برنامه ریزی داشته باشید تا حساب کاری برای سفر شما استفاده نشود.

 

محل کار را مثل خانه ی خود مزین و مرتب کنید اما محل کار حساب جداگانه ای دارد و شما برای لوازم و اشیایی که در محل کار نیاز دارید باید از حساب کاری که برای شغل و تجارتتان هست استفاده کنید. لوازمی که در محل کار استفاده میکنید متعلق به همان جاست بنابراین وسایل محل کار را در همان جا استفاده کنید.

 

در دنیای امروز استفاده از تکنولوژی دیگر بخشی از زندگی انسان محسوب میشود بنابراین شاید انواع و اقسام لپ تاپ، تبلت و… داشته باشید این وسایل نیز ممکن است هم در محل کار و هم در خانه به صورت مشترک استفاده شود در هر صورت چون لپ تاپ جزء وسایل شخصی است میتوان آن را هم در محل کار و هم در خانه استفاده کرد.
به طور کلی برنامه ریزی برای دخل و خرج شخصی و کاری امر پسندیده ایست و باعث میشود شما با برنامه ریزی پول خرج کنید.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

استانداردهای ترجمه‌شده رو که دیگه براش هورا نمی‌‏کشن!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 1 اردیبهشت 1403