..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ جملاتی که نباید به رییس تان بگویید

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

جملاتی که نباید به رییس تان بگویید

“چه طور باید این کار را انجام بدم؟”
این جمله را هیچ وقت به کار نبرید هیچ وقت از رییس خود نپرسید که چه طور باید کاری را انجام دهید شما کارمند او هستید باید بتوانید وظایف کاری خود را انجام دهید. وقتی که رییس شما از شما خواسته ای دارد حتی اگر نمیدانید از دیگر کارمندان بپرسید نه از خود رییس تان. اگر هم خواستید سوالی بپرسید جوری عنوان کنید که رییس تان احساس نکند شما هیچ چیزی از انجام امور کاری نمیدانید.

 


“وقت ندارم”

همه ی کارمندان در طول روز مشغول کار هستند همه ی افراد در طول روز در حال انجام امور زندگی یا شخصی اند بنابراین نباید به رییس تان بگویید وقت ندارم. کارمند باید دائما در حال جنب و جوش و تکاپو برای پیگیری امور کاری و در نهایت انجام وظایف باشد.

 

“بی حوصله نباشید”
گاهی ممکن است از روی بی حوصلگی توجهی به صحبت های رییس تان نکنید و در نهایت نتوانید کارتان را به درستی انجام دهید بنابراین بی حوصله نباشید سعی کنید با دقت به صحبت های رییس خود گوش دهید و به انجام امور اداری برسید. بی حوصله گی شما در انجام امور تاثیر میگذارد.

 

“کار دیگری دارم”
وقتی رییس شما میخواهد کاری را انجام دهید پس حتما باید آن را انجام دهید گاهی اوقات به دلیل حجم زیاد کار کارفرما امور اداری را اولویت بندی میکند بنابراین شما نباید بگویید فعلا کار دیگری دارم و نمیتوانم. شما باید آنچه را که رییس تان در اولویت قرار داده انجام دهید سپس به انجام دیگر امور برسید.

 

“من نبودم”
مسئولیت پذیری را در خود تقویت کنید. این که کاری را انجام میدهید یعنی اینکه مسئول آن هستید هرگز در کوتاهی کردن نباید بگویید “من نبودم یا من اینکار را انجام ندادم”. اشتباهات خود را بپذیرید. دیگران را مقصر ندانید و هنگامی که اشتباهی کردید با خونسردی آن را حل و فصل کنید.

 

“توهین ممنوع”
هیچ وقت و در هیچ زمان چه در محیط کاری و غیر کاری کسانی که زیر دست شما هستند یا موقعیت شغلی پایین تری دارند با بی احترامی از خود نرنجانید. شما با دیگر کارمندان در یک مجموعه فعالیت میکنید. بی احترامی شما به دیگران باعث تاثیر منفی روی شما خواهد شد. موفقیت شما در گرو موفقیت کل گروه کاری است بنابراین نباید هیچ کجایی با بی ادبی به دیگران از شخصیت خود بکاهید.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

از بندهای گزارش كم كن و بر کیفیت گزارش افزا!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 10 فروردین 1403