..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ ویژگی کارآفرینان موفق چیست؟

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

ویژگی کارآفرینان موفق چیست؟

 

 

انگیزه
کارآفرینان موفق خودشان به دنبال انگیزه دهی به خود هستند آنها نیازی ندارند که دیگران به آنها انگیزه دهند بلکه خودشان انگیزه ی فراوانی برای موفق شدن دارند که باعث میشود همیشه رو به جلو حرکت کنند. خیلی از افراد هستند که بدون وجود یک مدیر یا سر گروه نمیتوانند برنامه های کاری خود را قدم به قدم جلو ببرند و نیاز به یک نیرویی دارند که آنها را به سمت جلو پیش ببرد اما کارآفرینان خودشان به سمت موفقیت در حرکت هستند و قادرند که با برنامه ریزی قدم به قدم به اهدافشان نزدیکتر شوند و در نهایت به موفقیت برسند چون انگیزه ی زیادی برای رسیدن به موفقیت دارند.

 

خلاقیت
وقتی که یک ایده ی تجاری شکل میگیرد خیلی از کارآفرینان با خلاقیت بالایی که دارند این ایده را پیاده سازی میکنند. خود کارآفرینان هم از ایده های خلاقی که دارند برای شکل گیری یک تجارت یا موفقیت آن و پیشرفت و توسعه دادن آن استفاده میکنند حتی کارآفرینان قادر هستند که ایده های قدیمی تر را بازسازی کرده و از نو این ایده ها را مورد استفاده قرار دهند.

 

هوش بالا
کارآفرین از هوش، استعداد و خلاقیت برخورداند و با استفاده از این عوامل به موفقیت خود کمک میکنند در اصل آنها با هوش بالایی که دارند و با استفاده از استعدادها و قابلیتهای شان تجاری را راه اندازی میکنند و برای آن برنامه ریزی میکنند. تجارت و مدل های تجاری دائما در حال تغییر و به روز شدن است در نتیجه صاحبان مشاغل و تجارتها هم باید دائما با برنامه ریزی و ایده های جدید کار و شغل خود را پیش ببرند و کارآفرینان موفق میدانند که چطور با تغییر مدل های تجاری تغییر کنند.

توانایی و اقتدار
کارآفرینان موفق سعی میکنند که با ایجاد یک تیم کاری خوب ایده های تجاری شان را جلو ببرند تا به موفقیت برسند بنابراین توانایی مدیریت یک تیم کاری و پیش بردن کارها با برنامه ریزی خوب میتواند به موفقیت یک تیم کاری کمک کند. کارآفرینان باید قدرت و توانایی بالایی برای تصمیم گیری در تجارت خود را داشته باشند آنها باید بتوانند با اقتدار و توانایی که دارند یک گروه کاری را مدیریت کرده و در مقابله با چالش ها توانایی مدیریت و حل مشکلات را داشته باشند.

هدفمند
کارآفرینان موفق با شروع یک تجارت به اهداف و آرزوهایی که دارند می اندیشند. آنها قدم به قدم پیش میروند تا با رسیدن به موفق بتوانند به آرزوهایی که داشتند دست پیدا کنند البته پیمودن این مسیر خیلی ساده نیست و نیاز به پشتکار و تلاش فراوان دارد اما کارآفرینانی که هدفمند هستند و برای رسیدن به هدف خود تلاش میکنند با مشکلاتی که در مسیر تجارت وجود دارد مقابله کرده و در نهایت به موفقیت میرسند. یک کارآفرین خوب با مثبت اندیشی و انرژی فراوان برای رسیدن به اهدافش تلاش میکند و در این راه موفق میشود.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

آسوده كسيه كه موسسه نداره/ از بیمه و مالیاتش خبر نداره!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 1 اردیبهشت 1403