..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ چگونه یک طرح سرمایه گذاری ایجاد کنیم

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

چگونه یک طرح سرمایه گذاری ایجاد کنیم

 

به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر موارد زیر برای سرمایه گذاری بهتر و هدفمند تر به شما کمک میکند.

 

1- اهداف خود را برای آینده تعیین کنید. یک طرح سرمایه گذاری به دقت شکل گرفته می تواند شما را به اهداف کوتاه مدت یا بلند مدت برساند. مثلا ممکن است هدف شما تامین بودجه برای هزینه های دانشگاه فرزندتان باشد پس برای این هدف شما باید از حالا با برنامه ریزی درست سرمایه گذاری کنید. یا ممکن است هدف شما سرمایه گذاری برای دوران بازنشستگی تان باشد. دانستن اینکه برای چه هدفی سرمایه گذاری میکنید مهم تر خود سرمایه گذاری کردن است.

 

2- باید تصمیم بگیرید که در ابتدای امر چه مقدار میتوانید سرمایه گذاری کنید البته این تصمیم به هدفتان برای سرمایه گذاری بستگی دارد. یک شخص کارگزار میتواند به شما کمک کند که در ابتدا چقدر باید سرمایه گذاری کنید. یادتان باشد که کارگزاران همیشه توصیه می کنند افراد باید یک مقدار پول را برای سرمایه گذاری کنار بگذارند آنها معتقدند همیشه نباید تمام پولمان را سهام بخریم.

 

3-همیشه باید میزان ریسک پذیری را در نظر بگیرید. سرمایه گذاری های بیشتر و بزرگتر ریسک های بیشتری را می طلبد باید خود را در این مورد کاملا بشناسید که قدرت ریسک پذیری تان چقدر است گاهی ممکن است سرمایه تان چندین برابر شود و گاهی هم ممکن است همه ی سرمایه تان از دست برود. برای افرادی که محافظه کارند توصیه می شود که برنامه سرمایه گذاری شان را بیشتر روی بورس و سهام که ریسک کمتری دارد تنظیم کنند بورس جای خوبی برای سرمایه گذاری این افراد است. کم کم میتوانید ریسک پذیری تان را افزایش دهید و روی پروژه های بزرگتر در آینده سرمایه گذاری کنید زیرا که در طول زمان تجربیات تان هم افزایش می یابد.

 

4- برای سرمایه گذاری کردن تنوع به خرج دهید. به جای اینکه فقط سهام بخرید در صنعت هم سرمایه گذاری کنید. صنعت جایی امن برای سرمایه گذاری است و تنوع بیشتری هم دارد. همچنین می توانید اوراق قرضه بخرید یا دیگر بخش های سرمایه گذاری که جاهای امنی برای حفظ پولتان و  سرمایه گذاری شخصی تان است. تنوع در سرمایه گذاری به شما کمک بزرگی میکند تا پولتان از بین نرود اگر در جایی که سرمایه گذاری کردید رکود به وجود آمد در عوض با دستاورد دیگر قسمت هایی که سرمایه گذاری کردید جبران این رکود می شود.

 

5-همیشه در زمینه ی سرمایه گذاری اطلاعات کسب کنید. حتی اگر کارگزار مجربی هستید گزارش های بازار سرمایه گذاری را بخوانید با پروژه های مختلف سرمایه گذاری در بورس آشنا شوید سعی کنید که خودتان سرمایه گذاری ها در آینده را پیش بینی کنید این باعث می شود کمتر ضرر کنید و حتی راه ها و ایده های جدیدتری برای سرمایه گذاری در آینده به ذهنتان برسد.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

تقلب چشمه‌ی زاینده است و دولت پاینده!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 10 فروردین 1403