..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ کارمندان پر مشغله شادترند!

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

کارمندان پر مشغله شادترند!

کارمندانی که مشغله ی زیادی دارند و مدت زمان زیادی را در محل کار مشغول فعالیت هستند رضایت کاری بالاتری دارند نسبت به کارمندانی که در طول کار وظیفه و مسئولیت زیادی ندارند و اغلب اوقات بی کار هستند.

 به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر شرکت تحقیقاتی  Sirota اعلام کرده است که این نشان دهنده ی این است که کارمندان دوست دارند که در ساعات کاری به فعالیت مشغول باشند این نتایج از بررسی و نظر سنجی از 203000 کارمند شرکتهای مختلف بدست آمده است.

طبق این نظر سنجی افرادی که کمترین فعالیت را در ساعات کاری خود در محل کارشان داشتند افرادی بودند که کمترین میزان از رضایت شغلی را داشته و کمتر از بقیه کارمندان شاد بودند.

افرادی که به میزان مشخصی از توانایی های خود در ساعات کاری مشغول بودند و رضایت شغلی نسبی از کار و فعالیت شان داشتند و کسانی که بیش از همه در طول ساعات کاری فعال و پویا هستند و دائما در حال کار و فعالیت در محیط کارشان بودند بیشترین میزان رضایت از کار را داشتند و از بقیه کارمندان شاد تر بودند.

بر اساس نظر سنجی های شرکت تحقیقاتی  Sirota کارمندانی که فعالیت بیشتری دارند بازخورد و نتیجه ی بهتری از کار خود دریافت میکنند تا کسانی که در طول روز فعالیتی نداشته و ساعات بی کاری را ساعات کاری میگذرانند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

یک حساب راست تو حساباش نیست!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 1 اردیبهشت 1403