..:: این سایت بمنظور تسهیل در دسترسی سریع فعالان کسب و کار به تمام درگاه های تجاری ، مالیاتی ، بیمه ای ، اداری و همچنین میز کار الکترونیک برای متخصصین مالی اداری طراحی و راه اندازی گردیده است ::..

___ کار در منزل چگونه است؟

تالار خدمات امور مالیاتی
تالار خدمات تولید و تجارت
تالار خدمات قوه قضاییه
پست الکترونیک
آخرین اخبار

 

 

 به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر در سال 201 میزان مشاغل خانی در کشورهای اروپایی افزایش یافته است. کار در منزل به دلیل آسودگی در راه اندازی و نیاز به هزینه های کمتر نسبت به مشاغل بیرونی طرفداران زیادی دارد. خیلی از افراد هنرمند که کار هنری انجام میدهند با تهیه محصولات و راه اندازی فروشگاه ها ی اینترنتی بسیار موفق بوده اند.

 

رونق مشاغل خانگی بیشتر به دلیل پاره وقت بودن و نیاز به سرمایه اندک است.  دردسر راه اندازی کارهای بیرونی بسیار زیاد است چون شما باید کارمند استخدام کنید، مالیات پرداخت کنید، مشکلاتی مثل ترافیک و هزینه های آب و برق و… را دارید اما مشاغل خانگی بسیار راحت تر هستند و شما با همان مهارت یا هنری که دارید میتوانید کاری را راه اندازی کنید و وارد بازار کار شوید.

 

خانمهای کارآفرین توانستند سهم بزرگی از مشاغل خانگی را به خود اختصاص دهند خیلی از خانمها با همکاری یکدیگر کارهای خانگی راه اندازی میکنند و هر کدام با در دست گرفتن بخشی از کار میتوانند به روند سریع کار بپردازند. مشاغل خانگی انعطاف پذیری بیشتری داشته و وقت کمتری را از افراد میگیرد یعنی اینکه افراد کارآفرین لزوما نباید در ساعات اداری کار کنند بلکه در هر ساعت از شبانه روز یا اوقات بیکاری میتوانند به کار مشغول باشند.

 

تعادلی که مشاغل خانگی با زندگی برقرار میکند بسیار زیاد است چون اغلب کارمندان نمیتوانند به خوبی به مور خانه و خانوادگی رسیدگی کنند چون کار وقت زیادی از آن ها اشغال میکند اما مشاغل خانگی به گونهای است شما به سادگی میتوانید با برنامه ریزی صحیح هم کار کرده و درآمد زایی کنید و هم به امور منزل رسیدگی کنید.

 

دانشجویان هم از دیگر طرفداران مشاغل خانگی هستند چون هم پاره وقت است و هم میتوانند به امور تحصیلی خود رسیدگی کنند. مزیت دیگر مشاغل خانگی داشتن آرامش و کاهش استرس است معضلی که اکثر کارمندان دارند استرس در کار است اما مشاغل خانگی خالی از هر استرسی به صاحبان خود کمک میکند تا با کیفیت بالا کار انجام دهند و رضایت بیشتری داشته باشند.

 

پس اگر به دنبال کار میگردید و کار در منزل به شما پیشنهاد میشود با در نظر گرفتن مهارت ها و قابلیت های خود شروع به کار کنید فراموش نکنید که مشاغل خانگی هم جزء سابقه ی کاری افراد به حساب می آیند بنابراین میتوانید به عنوان شروع یک کار از این فرصت استفاده کنید.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on telegram
تلگرام
Share on print
پرینت
Share on whatsapp
واتساپ
تالار خدمات تامین اجتماعی
تالار خدمات اداری
تولید کنندگان نرم افزار
درخواستها
ضرب المثل های حسابداری

انبار رو آخر زمستون می‌‏شمارن!

تالار خدمات مهندسین مشاور
توصیه امروز به مدیران
وقت طلاست
مهارت های رایانه ای
ساعت و تاریخ
امروز: 7 اردیبهشت 1403